شرکت Electronic Arts درباره کاراکتر زن بازی Battlefield V می گوید.

حضور زنان در Battlefield 5 باعث اختلاف نظر بین منتقدین شد. ولی شرکت EA از این نظرات حمایت نمی کند. البته این را بدانید که بازی Battlefield V در اوایل معرفی، بسیار بی حاشیه پیش می رفت. تا اینکه کاور جعبه بازی Battlefield V، رونمایی شد. وجود یک زن در میدان نبرد از دید منتقدین عجیب بود. نکته جالب اینکه، این پرستار باوقار و زخمی، در میدان جنگ برای بازیکنان قابل بازی می باشد. این بازی در تاریخ 27 مهر ماه 97 بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 عرضه خواهد شد. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا از این بازی جنجال برانگیز بیشتر مطلع شوید.

به عقیده من، وجود یک خانم در بازی Battlefield V به نظر ایده بدی نمی آید. از تریلر بازی دریافتیم این زن اسلحه های قدرتمند متنوعی را در دست خواهد گرفت. تفنگ تک تیرانداز و بسیاری از ویژگی های جالب دیگر این شخصیت، بسیار قابل توجه است.

وجود کاراکتر زن در بازی Battlefield V واکنش  قابل توجهی از سوی کاربران دریافت کرد. اما این موضوع به هیچ وجه باعث نشد تا سازندگان از کار خود پشیمان شوند. البته کمی از نگرانی بازیکنان، به دلیل وابستگی و علاقه زیاد به نسخه های پیشین بازی بود. اما ما از اینکه این نسخه نیز می تواند توجه همگان را به خود جلب کند مطمئن هستیم.

هیچ کدام از این دلایل باعث نشد تا شرکت EA مسیر خود را عوض کند. Oskar Gabrielson –مدیر شرکت DICE- اندیشه های ذهنش را در صفحه رسمی توئیتر خود با دیگران به اشتراک گذاشت و گفت:

موقعیت کنونی من هرگز اشتباه نیست. برای شفاف سازی از اتفاقات پیش رو باید بگویم، هر بازیکن حق انتخاب دارد و می تواند شخصیت خود را چه به صورت مذکر، چه به صورت مونث انتخاب کند. ما می خواهیم Battlefield V به نمایندگی از همه کسانی که در بخش بزرگی از این واقعه تلخ (جنگ جهانی دوم) شریک بودند بپردازد. از همین رو انتخاب کاراکترها را به عهده خود بازیکنان گذاشتیم. تعهد ما به عنوان سازندگان بازی های ویدئویی این است که هرگونه اتفاقی را برای تنوع در بازی، درون آن ایجاد کنیم. ما همیشه از طریق تجربیات در تلاش هستیم تا بتوانیم بازی های سرگرم کننده ای را به بازیکنان ارائه دهیم.

با اینکه کسی از پاسخ Gabrielson راضی نبود اما این صراحت و سماجت او در این زمینه بسیار قابل ستایش است.

صادقانه بگویم، اگر بزرگترین شکایت منتقدین از بازی Battlefield V واقع گرایی حضور زنان در آن است واقعا خنده دار و غیر منطقی خواهد بود.  پس احتمالا رئالیسم مسئله، این گونه ناراحتی ها نیست.

بازی Battlefield V در تاریخ 19 مهر 97 برای مشترکین Origin Access و 24 مهر 97 برای نسخه Deluxe و 27 مهر 97 به صورت استاندارد بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 منتشر خواهد شد.

لطفا نظرات خود را درباره حضور زنان در بازی های ویدئویی و بازی Battlefield V برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Battlefield V برای PS4

خرید بازی Battlefield 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =