شرکت Bandai Namco اعلام کرد 2 شخصیت جدید به بازی Dragon Ball FighterZ افزوده می شوند.

 

 

طبق اخبار منتشر شده در مجله V-Jump، متوجه وجود کاراکترهای Goku و Vegeta شدیم. هم اکنون جدیدترین افزونه ها در حال گسترش است. پایه و اساس ظاهری دو شخصیت Goku و Vegeta طی Saiyan Saga در Dragon Ball Z رخ می دهد.

کاراکتر Goku ورزشکار و مربی gi می باشد. در حالی که Vegeta زره Saiyan بر تن کرده است (به طور کامل دور کمر خود پیچیده است).

بر طبق V-Jump، شالوده ی Goku با Super Spirit Bomb و Kaioken technique توانا گشته و این موضوع او را قادر به حملات متوالی می کند. این نکته را بدانید Goku اگر در گروهی شکست بخورد، تیم آن نیز شکست خورده به حساب می آید. در حالی که Vegeta می تواند از امضای Galick Gun خود در مبارزات استفاده کند.

شرکت Bandai Namco جزئیات قیمت و تاریخ انتشار جدید بازی ها را برای کاربران اعلام نکرده اما کاراکترهای قبلی را با قیمت های 4، 5 و 7.5 دلار در دسترس بازیکنان قرار می گرفتند. این بخش ها شامل season pass 35 دلاری نیز می شدند. این قسمت به بازیکنان اجازه دسترسی به هشت کاراکتر در DLC (پس از انتشار) را می دهد.

سازندگان بازی اعلام کرده اند دو کاراکتر دیگر نیز وجود خواهد داشت ولی درباره آنها اطلاعاتی با بازیکنان در میان نگذاشته اند.

سیستم عامل های بازی Dragon Ball FighterZ

بازی Dragon Ball FighterZ در حال حاضر بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 در دسترس می باشد. همچنین در تاریخ 6 مهر 97 بر روی کنسول Nintendo Switch نیز منتشر خواهد شد.

بازیکنانی که نسخه نینتدو سوئیچ بازی Dragon Ball FighterZ را پیش خرید نمایند از طرف سازندگان جوایزی در بازی دریافت می کنند.

لطفا نظرات خود را درباره این بازی برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − ده =