بازی Red Dead Redemption 2 از مکانیک سوئیچینگ کاراکتر GTA 5 استفاده نخواهد کرد.

بازی Red Dead Redemption 2 اولین نسخه جدید کمپانی Rockstar بعد از Grand Theft Auto V 2013 می باشد. بازی GTA 5 ثابت کرد که می تواند به خوبی برای استودیو سازنده در زمینه تجاری موفقیت آمیز باشد. این بازی به طور مداوم در حال به روز شدن می باشد. حالت GTA Online و کمپین جذاب سه کاراکتر مختلف دارد که بازیکن می تواند از روی آنها سوییچ کند.

با اینکه داشتن سه شخصیت اصلی در GTA 5 با بازخورد خوبی رو به رو شد ولی این ویژگی در بازی Red Dead Redemption 2 وجود نخواهد داشت.

خبرنگار هالیوود اخیرا با Josh Bass و Aaron Garbut (مدیران هنری Rockstar San Diego و Rockstar North) صحبت هایی به میان آورده است. توسعه دهندگان در این مصاحبه تایید کرده اند که در مقایسه با سه شخصیت GTA 5 در بازی Red Dead Redemption 2 تنها شخصیت قابل اجرا، آرتور مورگان خواهد بود.

Bass در این باره توضیح داد و گفت: یک کاراکتر پایه و اصلی برای ساختار برای روایت داستان غربی مناسب تر می باشد.

آرتور با همراهی سایر اعضا گروه Van der Linde زندگی می کند و با دشمنان به مبارزه می پردازد. بازیکن در داستان آرتور قرار می گیرد و دنیای پیرامون او مدام در حال تغییر خواهد بود. در این باره سازندگان گفتند: ما فکر می کنیم مردم واقعا احساس حضور در گروه را دوست دارند و این چیزی نیست که ما قبلا انجام داده باشیم.

نسخه اصلی و اولیه Red Dead Redemption 2 با عنوان Red Dead Redemption سال 2010 در اختیار بازیکنان قرار گرفت. این بازی 12 سال قبل از عنوان جدید را روایت می کند و در آن مورگان یکی از اعضای گروه Van der Linde به عنوان فرمانده در آمریکا دنبال می شود. این باند نقش مهمی در بازی ایفا می کند و شما قادر خواهید بود با روش های مختلف مانند ارتباط برقرار کردن و ایجاد همبستگی با اعضای دیگر را داشته باشید همچنین از گفتگو با آنها برای شکار و سرقت استفاده کنید.

بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ 4 آبان 97 بر روی کنسول ps4 و xbox1 قابل اجرا خواهد بود. هنوز برنامه ای برای نسخه pc در نظر گرفته نشده است. البته توسعه دهنده این بازی گفت که به احتمال زیاد این بازی به پلتفرم نیز خواهد رسید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بازی Red Dead Redemption 2 با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را در خصوص بازی Red Dead Redemption 2 به صورت دیدگاه برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Red Dead Redemption 2 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =