در حال نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی Spider-Man هستیم و مشخص شده که توسعه دهندگان بازی ویژگی های زیادی برای میخکوب کردن بازیکنان تدارک دیده اند. برای بسیاری از طرفداران از بین رفتن احساس Spider-Man بزرگ ترین نگرانی به شمار می رفت. طبق انتشار یک خبر جدید، به صورت رسمی اعلام شد که شخصیت مری جین، در بازی Spider-Man قابل بازی و کنترل خواهد بود. اطلاعات و جزئیات بیشتر را در ادامه مطالعه کنید.

بازی Spider-Man در جریان مراسم هفته (Paris Games Week 2017)، با به نمایش گذاشتن تعدادی تریلر و تصاویر جدید، توانست باری دیگر نظر همگان را به خود جلب کند.

حال اگر جدیدترین تریلر بازی Spider-Man را به صورت دقیق تماشا کرده باشید، حتما متوجه کنترل شخصیت Mary Jane در لحظاتی از این تریلر بوده اید که در قالب دوربین سوم شخص و در پشت تعدادی از جعبه‌ ها و به صورت مخفیانه، در حال تردد و این نکته باعث شد تا برخی شایعات در مورد کنترل شخصیت مری جین به وجود بیاید که البته امروز، این شایعات به حقیقت پیوسته است.

بازی Spider-Man در شهر نیویورک جریان دارد و مطمئنا لحظات فرح بخشی را برای شما ایجاد می کند. Spider-Man با استفاده از سلاح معروف خود web (تارهای مرد عنکبوتی) می تواند به راحتی به مبارزه با دشمنان بپردازد ولی شایان ذکر است که مبارزات در این بازی بسیار پیچیده می باشد و شما می توانید از تجربیات خود در این بازی استفاده نمایید. در این بازی شما قادر به شخصی سازی نیز خواهید بود.

توجه به نقش مرد عنکبوتی بسیار خوب است اما نباید دیگر شخصیت ها را نادیده بگیریم. اگر چه بیشتر وقت خود را به عنوان مرد عنکبوتی صرف می کنید ولی تعدادی از ماموریت های Spider-Man همراه با Mary Jane انجام می پذیرد.

زمانی که فرصتی برای چندین ساعت بازی Spider-Man داشتم، من مانند بسیاری از افراد دیگر، علاقه مند به پرتاب کردن تار بودم. اما بعد از چند ساعت و انجام تعداد کمی از ماموریت های داستان حضور مرد عنکبوتی در کنار Mary Jane من را شگفت زده نمود.

در این نسخه از بازی، Mary Jane یک روزنامه نگار است. با این حال او می ‌کوشد تا در زمینه‌ی کاری خود یک قهرمان باشد. او می‌خواهد با روزنامه نگاری در حدی پیش رود که جرم و جنایت را در جامعه کاهش دهد. این همان کاری است که Spider-Man به گونه‌ای دیگر سعی در تحقق آن دارد.

Mary Jane ماه ها ست که با پیتر صحبت نکرده. آنها به دلیل جرم بزرگی که Wilson Fisk ایجاد می کند در اوایل بازی دوباره به هم می پیوندند. این دو شخصیت در بازی تفاوت هایی دارند و شیوه‌ی Mary Jane شامل مبارزات مستقیم با خلافکاران نخواهد بود.

پیتر در یگ گالری به دنبال دشمنان است و Mary Jane نیز در همان گالری  مشغول به دیدن آثار هنری می باشد. وقتی که Mary Jane بیش از حد در مورد آثار هنری پرس و جو می کند، فروشنده می گوید که او باید آنجا را ترک کند. Mary Jane وانمود می کند که در حال ترک مکان است ولی به اتاق پشتی می رود تا پرونده های متهمین را پیدا نماید. بعد از مدتی پیتر از او می خواهد که به یک قرار شام بروند و خاطراتی که نمی تواند پیتر راه هم به عنوان نامزد و Spider-Man داشته باشد برای او تداعی می گردد.

واقعیت تاسف آور این است که شخصیت های زن در داستان هایی مانند Spider-Man اغلب تنها برای پیشرفت نقش اصلی قهرمان وجود دارد. ما هنوز نمی دانیم که او در تمام قسمت های بازی نقش دارد یا خیر.

من پس از بیست دقیقه انجام این بازی حس بسیار خوب و متفاوتی راتجربه نمودم. به نظر من تجربه این بازی برای شما لحظات تکرار نشدنی به همراه خواهد داشت. حتی اگر شما در نقش Mary Jane نتوانید از ساختمانی به ساختمان دیگر پرش نمایید. شما با تجربه شخصیت مری جین می توانید Spider-Man را از دیگر زاویه ها درک کنید و داشتن زندگی با یک قهرمان را با تمام وجود احساس نمایید.

این بازی به صورت انحصاری برای کنسول ps4 عرضه خواهد شد.

ضمن تشکر و قدردانی فراوان از همراهی شما عزیزان. امیدوارم نکات یاد شده در این مقاله تاثیر خوبی برای شما به همراه آورد. لطفا نظرات خود را درباره بازی Spider-Man برای من، گروه crocogame در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Marvel Spider Man برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 4 =