بعد از اتمام مسابقات هیجان انگیز جام جهانی ما شش بازی ورزشی PS VR برای رقابت ورزشکاران را در نظر گرفته ایم. برای اینکه بتوانید آدرنالین و هیجان را در بازی های خود به بالاترین حد ممکن برسانید باید با هدست PS VR فعالیت مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

بازی های فوتبال خود را با Headmaster دنبال کنید.

یک سفر به بهترین مرکز فوتبال بروید و توانایی خود را برای هدایت توپ بالا ببرید و در آن خود را سرگرم نمایید.

با بازیکن های  تنومند می توانید به تنهایی، گروهی، تیمی و حالت های مختلف به همراه سرمربی در مسابقات جام جهانی شرکت کنید.

Eve: Valkyrie ورزشی PS VR

بازی Eve: Valkyrie یک تجربه چند نفره علمی-تخیلی رقابتی بسیار متفاوت است. رقابت در ورزش بسیار بی نظیر و لذت بخش است. عنوان Eve: Valkyrie با بازی Tron شباهت هایی دارد. سعی در حمله به حریفان خود کنید و به طور همزمان باید حواس خود را در جلوگیری از حمله رقیبان جمع نمایید.

تبدیل شدن به یک استاد کهکشانی در Sprint Vector. ورزشی PS VR

احساس سرعت و رعد و برق را در مسابقات رنگارنگ حس کنید. این تنها یک بازی نیست بلکه باید با کسب مهارت و تاکتیک به خط پایان برسید. هیجان های علمی-تخیلی همانند مخدر شما را وابسته خود نگاه می دارد.

تیراندازی با کمان برای زنده ماندن در Apex Construct

شما می توانید با در نظر گرفتن زمان، نفس عمیقی بکشید و طناب و مهره را با هدف گیری به سمت نقطه مورد نظر کشیده و تیراندازی کنید. همچنین قبل از تیراندازی می توان بارها و بارها آزمایش و امتحان کرد تا به خوبی از پس هدف ها بر آیید. زیرا این موضوع به مرگ و زندگی شما بر می گردد.

فرستادن یک هشت پا به Knockout League

PS VR همراه با یک جفت کنترلر PS Move می تواند احساس شما را در زمین بوکس نشان دهد تا 10 ها بار در برابر بهترین بوکسور ها قرار گیرید. این بازی به شما لیستی از مبارزان معروف را در دسترس قرار می دهد. به عنوان مثال هشت پا که Sir Octopunch نامیده می شود و او نسبت به Rocky ویژگی های بیشتری برای پیروزی دارد.

ایجاد استراتژی و تیم کامل در برابر ساعت با 2MD: VR Football

مربی و بازیکن ها در این بازی در لیگ NFL هستند. هر بازی دارای یک تایمر دو دقیقه ای است. این 2 دقیقه واقعا هیجان انگیز و لذت بخش سپری می شود.

شما باید قبل از اینکه در زمین مسابقه استراتژی خود را ببینید آن را از پیش امتحان و بررسی نمایید. زیرا باید به عنوان یک رهبر افتخار تیم به حساب آیید.

برخی بازی های جذاب PS VR:

خرید بازی Gran Turismo Sport

خرید بازی Driveclub VR

خرید بازی Eve Valkyrie برای PS4

خرید بازی Farpoint برای PS4

خرید بازی PlayStation VR Worlds

خرید بازی Batman VR

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 19 =