بازی Battlefield V: تصاویری که قبلا هرگز در جنگ جهانی دوم مشاهده نشده است.

سلام به بازیکنان Battlefield، نام من Lars Gustavsson است. من سازنده ارشد بازی Battlefield V هستم. این بازی مهر ماه سال 97 به صورت انحصاری بر روی کنسول ps4 قابل اجرا می باشد. (این مقاله از قول سازنده بازی Battlefield V روایت می شود)

ps4      بازی Battlefield V


حتما همگی از جریانات بازی جدید Battlefield مطلع هستید. این بازی در جنگ جهانی دوم جریان دارد. بازیکنانی که از ابتدای سری بازی های Battlefield با ما همراه بودند، مطلع اند بازی Battlefield V به دوران نسخه veteran بازگشته است.

بازی Battlefield 1942 بیش از یک دهه پیش منتشر شد.

جریانات بازی Battlefield V یک رویکرد از تصمیمات خویش و تیم اصلی بود. زیرا همواره لحظه هایی از زندگی خودم با فیلم های مهیج جنگ جهانی دوم سپری می شده است. من آنها را بسیار مورد تحسین قرار می دادم تا اینکه به ذهنم رسید این اتفاقات را به بازی Battlefield بیفزایم.

با اینکه ما در بازی های خود، زندگی های مختلفی را به نمایش گذاشتیم اما بازگشت به جنگ جهانی دوم همیشه در ذهن ما بوده است.

ما دریافتیم تصویر برداری از آن زمان در بازی ها بسیار تغییر کرده. ما اجازه نمی دهیم نوستالژی ها، بازیمان را برای مخاطبان تکراری کند.

محدوده جنگ جهانی دوم بی حد و اندازه است و ما به جای بازیابی مکان های Battlefield 1942 تصمیم به طراحی مکان های غیر معمول (و همچنین داستان های نا آشنا) گرفتیم.

بدون شک بازی Battlefield V صحنه های به یاد ماندنی جنگ جهانی دوم را حفظ خواهد کرد. مثلا اتفاقات گذشته، به صورت غیر قابل پیش بینی ای جریان می یابد. داستان جنگ، به صورت تکنفره شما را در یک مکان غیر منتظره قرار می دهد. داستان بازی مربوط به یک فرد نروژی می شود که در اسارت آلمان ها قرار دارد و شما کنترل او را بر عهده خواهید داشت. ما هر داستان را با رنگ و زاویه متفاوت طراحی کردیم تا گیم پلی جذابی را برای بازیکنان به ارمغان آوریم.

بازی Battlefield V مانند یک سفر تمام نشدنی، این امکان را به بازیکن می دهد تا در طول زمان، به نقشه ها و تجربه های بیشتری دست پیدا کند. این موضوع سبب می شود بازیکن در عمق جنگ جهانی دوم غرق شود. هدف ما از این نقشه ها و داستان های متفاوت این است که جنگ های بازی روی شما تاثیر ویژه ای بگذارد.

سفارشی سازی و طراحی سربازان به عهده شما می باشد. همچنین می توانید وسایل نقلیه خود را انتخاب کرده و تاکتیک متفاوتی را برای عبور از مراحل بازی در نظر بگیرید. سربازان شما قابلیت تغییر لباس و چهره دارند و با این تغییرات مهارت های متفاوتی را بدست می آورند.

هر نوع نبردی که پیش روی شما قرار می گیرد، به نوعی خاص و حیرت انگیز می باشد.

برای انتشار بازی Battlefield V آماده باشید.

ما برای دیدن بازی Battlefield V بسیار هیجان زده هستیم و امیدواریم توانسته باشیم به هدف مورد نظر خود دست یابیم. مطمئنا شما در این سفر لذت خواهید برد.

بازی Battlefield V بیست و چهارم مهر ماه سال 97 برای دسترسی به Deluxe و 27 مهر بر روی کنسول ps4 به صورت استاندارد عرضه خواهد شد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Battlefield V برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در قسمت پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Battlefield V برای PS4

خرید بازی Battlefield 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 12 =