نسخه اندروید بازی Fortnite از طریق فروشگاه Google Play منتشر نمی شود.

کمپانی Epic Games تصمیم گرفت بازی Fortnite را به طور انحصاری از طریق وب سایت خود در دسترس کاربران قرار دهد و بازیکنان برای دریافت این نسخه از بازی می بایست به وب سایت رسمی Epic مراجعه کنند. بازی Fortnite بر روی پلتفرم های pc ،xbox1 ،ps4 ،Nintendo switch ،ios و android برای کاربران قابل اجرا می باشد.

عدم عرضه بازی از طریق فروشگاه Google Play، بدان معنا است که کمپانی سازنده بازی Fortnite می ‌تواند در‌آمد بیشتری داشته باشد. زیرا دیگر کمپانی مجبور به پرداخت 30 درصد مالیات به فروشگاه گوگل پلی نمی باشد.

بر اساس یک گزارش از Sensor Tower فروشگاه Google Play در نتیجه این تصمیم کمپانی Epic، پنجاه میلیون دلار یا بیشتر را از دست داد. Fortnite برای ios در ماه مارس توسعه یافته و تاکنون بیش از 180 میلیون دلار برای این کمپانی به ارمغان آورده است.

Sensor Tower انتظار دارد که درآمد حاصل از Android در بازی Fortnite مشابه ios باشد و این بدان معنی است که شرکت به درآمد 50 میلیون دلاری دست یابد. البته بعضی نگرانی ها از جمله دانلود بازی از روش های غیر معمول برای اندروید ممکن است درآمد کمپانی Epic را کاهش دهد و مشکلاتی را برای این شرکت ایجاد کند. اما به گفته Sensor Tower این مشکلات آن قدر بزرگ نخواهد بود که درآمد شرکت را تحت تاثیر قرار دهد.

Fortnite در کم تر از یک سال به بیش از ۱۲۵ میلیون بازیکن و در‌آمد ماهیانه چند صد میلیون دلار دست پیدا کرده است.

شما می توانید به وب سایت Epic بروید و بازی را برای اندروید دانلود نمایید. اگر شما دوست دارید که بازی Fortnite را در اندروید بازی کنید، باید یک گوشی جدیدتر داشته باشید. Epic می گوید این بازی نیاز به یک گوشی هوشمند اندرویدی دارد.

بسیاری از کاربران دارای پلتفرم ios هستند و بازی های محبوب خود را از App store دانلود می کنند. بنابراین کمپانی Epic نمی تواند از عرضه این بازی در App store مانند Google Play جلوگیری کند.

ممنون از همراهی لحظه به لحظه ی شما عزیزان. اگر بازی Fortnite را بر روی پلتفرم های pc ،xbox1 ،ps4 ،Nintendo switch ،ios و android انجام می دهید. تجربه و نکات آموزشی خود را از بازی برای دوستانتان به شکل دیدگاه در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 2 =