بازی Halo Infinite بخش Xbox Play Anywhere را ساپورت نمی کند.

نسخه بزرگ و جدید عنوان Halo با نام بازی Halo Infinite احتمالا از طرح Xbox Play Anywhere حمایت نمی کند. در صفحه NeoGAF در لیست بازی هایی که Xbox Play Anywhere را ساپورت نمی کند Halo Infinite نیز قرار داشت. این صفحه نشان می دهد که این بازی در حال آمدن به xbox1 و pc است. همچنین اشاره می کند که از 4K و HDR پشتیبانی می کند. البته این موضوع در xbox1 بهینه سازی شده خواهد بود.

با این حال سازندگان هیچ اشاره ای به موضوع ساپورت Xbox Play Anywhere با بازیکنان به میان نیاورده اند. زیرا می خواهند بازی Gears 5 را به این بخش اضافه نمایند.

Xbox Play Anywhere سیستم دوست داشتنی دوستانه است که در آن با خرید بازی می توانید آن را هم در pc و هم در xbox1 بدون پرداخت هزینه اضافی تجربه نمایید.

تمام پیشرفت های شما در تمام مراحل بازی بین سیستم عامل ها در حال انتقال است. این یک سیستم خوب برای راحتی شما است تا به صورت آزادانه هر کجا که هستید از آن لذت ببرید.

بازی Halo Infinite در حال ورود به pc است. بیش از یک دهه است که بازی Halo تنها برای کنسول Xbox آمده است. اما تنها نسخه ای که از این سری به pc رسید بازی Halo 2 در سال 2004 به حساب می آمد.

احتمال اینکه بازی Halo Infinite به Xbox Play Anywhere برسد وجود دارد اما شاید شرکت مایکروسافت هنوز اطلاعاتی را با بازیکنان در میان نگذاشته باشد. به هر حال ما با تلاش فراوان، برای کسب اطلاعات بیشتر با مایکروسافت تماس گرفته ایم.

با توجه به اینکه مراحل ساخت بازی Halo Infinite بسیار طولانی است می توان حدس زد که جزئیات دقیق نظیر پشتیبانی Xbox Play Anywhere و سایر جزئیات کلیدی تاکنون آماده نشده باشد.

در دیگر اخبار بازی Halo، کمپانی 343 تاکید کرد:

در حال حاضر حالت Battle Royale برای بازی Halo 5 یا Halo Infinite در نظر گرفته نشده است.

در نهایت هنگامی که بازی Halo Infinite منتشر شود، برای تمام مشترکین Xbox Game Pass رایگان خواهد بود.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Halo Infinite برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 13 =