Pete Stilwell در جدیدترین گفت ‌و گوی خود به این مورد اشاره نموده که اجرای بازی Overwatch روی Nintendo swich امکان پذیر خواهد بود. تاییدیه عرضه بازی Diablo 3 بر روی کنسول Nintendo swich باعث گردید برای اولین بار در 15 سال اخیر بازی های کمپانی Blizzard بر روی پلتفرم Nintendo swich ظاهر شوند. اکنون که رابطه ی بین دو کمپانی (Blizzard و Nintendo) بهبود یافته انتظار عرضه ی بازی های بیشتر کمپانی Blizzard بر روی این کنسول محبوب می باشیم.

کمی از بازی Overwatch

بازی Overwatch یک بازی ویدیویی محبوب و تیم محور به سبک shooter است. در بازی شاهد 21 قهرمان که دارای توانایی های مخصوص به خود هستند می باشیم. هر قهرمان دارای دو توانایی خاص و یک توانایی Ultimate که در مواقعی توان استفاده از آن را دارند و باعث می شود در بازی بسیار قدرتمند عمل نمایند.

 کمپانی Blizzard بیان می کند از لحاظ تکنولوژی عرضه بازی Overwatch بر روی Nintendo Switch امکان پذیر است.

Pete Stilwell تهیه کننده برتر شرکت Blizzard بیان کرد عرضه بازی Overwatch بر روی این کنسول یک فرصت عالی برای درک و شناخت فناوری های این پلتفرم می باشد. این نسخه به مراتب راحت ‌تر ساخته شده چرا که پیش از این برای دیگر کنسول‌ها عرضه گردیده است.

بازی StarCraft 2 (بازی StarCraft 2 یک بازی علمی تخیلی می باشد. که در داستان آن سه نژاد مختلف وجود دارند. نژاد Terrans انسان های تبعیدی از زمین هستند. نژاد Zergs یک نژاد استثنایی است و سومین Protoss که از تکنولوژی قوی در کنار قدرت ذهنی خود برخوردارند) یکی دیگر از عناوین شرکت Blizzard می باشد که احتمال عرضه آن برای کنسول جدید شرکت Nintendo وجود خواهد داشت. البته باید در بخش گیم پلی این بازی تغییراتی اعمال شود مشابه اولین نسخه بازی StarCraft که برای عرضه بر روی Nintendo 64 دچار تغییرات بزرگی شد. بازی StarCraft 2 به دلیل این که بسیاری از مهارت های شما در بازی به موس و کیبرد بستگی دارد بر روی Nintendo Switch عرضه نخواهد گردید.

بازی Overwatch به خوبی با کنترلر‌ها هماهنگ شده است بنابراین هنوز هم امیدی برای عرضه Overwatch برای Nintendo Switch وجود خواهد داشت.

Diablo 3: Eternal Collection یک مجموعه کامل برای Nintendo Switch است که در سال جاری منتشر می گردد. این مجموعه شامل بازی اصلی در کنار بسته‌های الحاقی Reaper of Souls و Rise of the Necromancer  می‌ شود.

لطفا نظرات خود را در خصوص این مقاله برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − هفده =