انتظار می رود که بازی Red Dead Redemption 2 موفقیت بزرگی به حساب بیاید اما شاید نه به اندازه بازی GTA 5. همچنین بازی Red Dead Redemption 2 ساخته شرکت Rockstar یکی از بزرگترین و بهترین عنوان های سال 2018 به حساب می آید. به گفته Strauss Zelnick: ما قصد نداریم آخرین بازی پر فروش خود را GTA 5 بدانیم. بازی شگفت انگیز GTA 5 با فروش 95 میلیون نسخه ای خود توانست به عنوان یکی از بهترین عنوان های سرگرمی خود را معرفی کند.

Zelnick گفت: حتی اگر بازی Red Dead Redemption 2 همانند GTA 5 نباشد، مطمئنا باز هم فروش چشم گیری خواهد داشت. وی همچنین تاکید کرد: ما امیدواریم بعد از تمام تلاش ها عنوان جدید ما یک محصول خلاقانه باشد و به صورت فوق العاده ای مخاطبین را به خود جلب کند. ما تلاش خود را به حد اعلا انجام داده ایم و هم اکنون منتظر بازخورد مثبت بازیکنان نشسته ایم.

بازی Red Dead Redemption 1 در سال 2010 متولد شد. این بازی موفقیت بزرگی به حساب می آمد و تا سال 2013  13 میلیون نسخه از آن به فروش رسید. مطمئنا تاکنون این ارقام در حد بالایی افزایش یافته است. یک تحلیلگر برای نسخه دوم بازی پیش بینی کرده که شرکت Rockstar حداقل 15 میلیون نسخه را در طول مدت کمی به دست کاربران می رساند.

در ماه های گذشته اعتقاد تحلیل گران بر آن بوده که یقینا بازی مورد بحث هرگز به فروش GTA 5 نمی رسد.

بازی های در راه

بازی های بزرگ دیگری ماه های آینده به انتشار خواهند رسید. از جمله این بازی ها: Battlefield V، Call of Duty: Black Ops 4، Assassin’s Creed Odyssey و Fallout 76 است.

سازندگان بازی Red Dead Redemption 2 معتقدند تا زمانی که به موفقیت نرسند از فروش بالا خبری نخواهد بود. آنها همچنین از رقبای قوی خود مطلع هستند و برای پیروزی در بین آنها تلاش های فراوانی به عمل آورده اند.

لطفا نظرات خود را درباره فروش بازی Red Dead Redemption 2 برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Red Dead Redemption 2 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + ده =