شما اگر کنسول Nintendo Switch را در اختیار دارید و اگر طرفدار بازی های Nintendo Switch هستید، می توانید لیست بازی های پر فروش را دنبال نمایید و این بازی ها را بر روی کنسول خود تجربه کنید.

بازی های Super Mario Odyssey و The Legend of Zelda: Breath of the Wild با قیمت 45 دلار به فروش می رسند. اکنون این بازی ها برای صاحبان Nintendo Switch با تخفیف 25% همراه است.

بازی های Nintendo Switch سریعا پس از مدت کوتاهی به قیمت اصلی خود باز می گردند. پس اکنون زمان مناسبی برای دریافت این بازی ها قبل از بازگشت به قیمت واقعی خود می باشد.

به طور معمول بازی Captain Toad: Treasure Tracker (یک بازی ویدیویی معمایی است که توسط نینتندو برای Wii U منتشر شده است. این بازی در کنفرانس Nintendo Direct Expo 2014 رونمایی و در سال 2014 و 2015 در سراسر دنیا عرضه شد) با قیمت 40 دلار عرضه می گردد اما شما هم اکنون می توانید با 35 دلار این بازی را خریداری نمایید.

بازی Mario Kart 8 Deluxe و Mario Tennis Aces را می توانید با قیمت 45 دلار تهیه نمایید. طرفداران Hack-and-slash قادرند بازی Fire Emblem Warriors (یک بازی به سبک Hack-and-slash که توسط Omega Force و Team Ninja توسعه داده شده است. این بازی در ماه سپتامبر 2017 در ژاپن و در ماه بعد در سراسر جهان منتشر گردید. از نکات قابل توجه این بازی می توان به آزادی عمل بازیکنان در حین بازی اشاره کرد) را فقط با قیمت 36 دلار خریداری کنند.

در دیگر اخبار منتشر شده خبر از کاهش قیمت بازی God of War برای کنسول ps4 تا 45 دلار می دهد. God of War از بهترین بازی های سال می باشد. اکنون زمان خوبی است که این بازی را تا بهمن ماه یعنی قبل از برگشت به قیمت اصلی تهیه نمایید. شما می توانید تخفیفات بزرگ دیگر را در فروشگاه های مایکروسافت دنبال کنید.

لطفا نظرات خود را درباره این بازی ها برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی God of War Collectors Edition

خرید بازی God of War

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =