بازی Cuphead، ساخته استودیوی MDHR، به نقطه عطف تازه‌ ای در زمینه فروش در بازار رسید. بازی MDHR تاکنون 3 میلیون نسخه از بازی را فروخته است. این بازی در دو هفته اول انتشار خود 1 میلیون نسخه و تا دسامبر 2017 (آذر 1396) دو میلیون نسخه به فروش رساند. بدون شک، این میزان فروش برای یک بازی کوچک و مستقل، بسیار زیاد و شگفت‌ انگیز محسوب می ‌شود.

نزدیک به یک سال است که بازی Cuphead منتشر و در این زمان به یکی از بازی ‌های مورد علاقه بسیاری از بازیکنان تبدیل شده است.

توسعه دهندگان بازی Cuphead می گویند برای ما بسیار سخت است که بیان کنیم، چقدر قدردان کسانی هستیم که run & gun ما را به همراه کاراکتر‌های جالبش بازی کرده و لذت بردند.

بازی Cuphead فروش فوق العاده ای در کنسول های xbox1 و pc کسب کرده است. کمپانی MDHR این بازی را با پشتیبانی از مایکروسافت ساخته به همین دلیل این بازی هرگز به ps4 نمی آید.

کمپانی MDHR در سال گذشته گفت که این بازی 2 میلیون نسخه بیش از انتظارات به فروش رسانده و همچنین به طور پیوسته از از حمایت کاربران سپاس گزار است.

قرار بر این می باشد که یک محتوای قابل دانلود جدید تحت عنوان The Delicious Last Course در سال 2019 برای این بازی منتشر شود. البته هنوز تاریخ دقیق انتشار آن مشخص نشده است. این محتوا قرار است یک شخصیت کاملا جدید به نام Ms. Chalice و سلاح های بیشتر را به این بازی اضافه کند.

این استودیو همچنین در پستی جدید روی وبلاگ خود تایید کرد که همچنان برنامه‌ های زیادی برای بازی Cuphead زیر سر دارد و اخبار مربوط به آن ‌ها را تا قبل از پایان سال ۲۰۱۸ به اشتراک خواهد گذاشت.

بازی Cuphead به صورت انحصاری روی پلتفرم ‌های xbox1 و pc در دسترس عموم می‌ باشد.

ضمن تشکر و قدردانی فراوان از همراهی شما عزیزان، لطفا نظرات خود را برای گروه crocogame در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + هجده =