در حال حاضر بازی Call Of Duty: Modern Warfare با اخبار و گزارش‌های خود، توجه‌ همگان را به سمت خود جلب کرده است. اما به تازگی اخباری از بازی Call of Duty Black Ops 4 در دسترس قرار گرفته‌ که از شروع فصل جدید این عنوان حکایت می‌کنند.

در جدیدترین نسخه‌ سری بازی Call of Duty: Black Ops 4، بخش‌ها و آیتم‌های مهیج زیادی قرار داده شده که به جرات می‌توان گفت که این عناوین می‌توانند شما را ساعت‌ها به خود سرگرم کنند. استودیو Treyarch که حمایت و پشتیبانی از این عنوان را بر عهده داشته، در همین راستا با انتشار بروز رسانی های مختلف، سعی در اضافه کردن آیتم‌ها و محتویات متنوع و جدید به این عنوان تیراندازی را دارد.

همان ‌طور که در جریان هستید، تا به الان فصل‌های مختلفی از طریق به‌ روزرسانی‌های متنوع به بازی Call of Duty: Black Ops 4  اضافه شده‌اند که هر کدام از این فصل‌ها، محتویات و آیتم‌های خاصی را به همراه خود داشتند. هم اکنون فصل جدید دیگری تحت عنوان Operation Apocalypse Z آغاز می‌شود و برای باری دیگر تجربه‌های نوین و منحصر به فردی را در دسترس کاربران و بازیکنان قرار می‌دهد. باید بدانید فصل جدید تنها بر روی کنسول ps4 اجرا می شود و پلتفرم‌های دیگر به زودی به این فصل دست پیدا می کنند.

طبق اخبار منتشر شده با شروع فصل جدید  Operation Apocalypse Zنقشه‌ی بخش بتل رویال بازی Call of Duty: Black Ops 4  ترسناک ‌تر و مرموزانه تر از پیش خواهد شد. البته نقشه‌های جدید و مختلفی برای بخش چند نفره در دسترس قرار می‌گیرند که بازیکنان و کاربران را به دنیای جدید دیگری دعوت می‌کنند. همچنین حالت‌ها و اسلحه‌های نوینی نیز طراحی و در نظر گرفته شده‌اند و طبق گفته‌های Treyarch نقشه‌ مورد انتظار Alpha Omega که بر پایه و اساس انرژی هسته ‌ای می باشد به بازی اضافه می گردد.

در هر صورت مشخص است که استودیو Treyarch همیشه در تلاش است تا هر روز، ویژگی‌های جدیدی را به بازی Call of Duty: Black Ops 4  اضافه کند و همواره تجربه‌های متنوعی را در دسترس بازیکنان قرار می دهد. این بازی با ایجاد فضایی منحصر به فرد و محیطی ویژه، مبارزات هیجان‌انگیز را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد.

لطفا نظرات خود را درباره فصل جدید بازی Call of Duty Black Ops 4 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =