فصل 6 “Fortnite” در این هفته به پایان می رسد. این به معنی آن است که فصل هفتم بازی Fortnite در کمین می باشد. کمپانی Epic در حال حاضر اولین تصویر تیزر را برای فصل هفتم در توئیتر به اشتراک گذاشت و تایید کرد این فصل در اواخر این هفته با اتمسفر برف آغاز خواهد شد.

تنها چند روز تا رسیدن فصل هفتم با برف های تیز زمستانی باقی مانده است. این بدان معنی می باشد که فصل جدید شروع می شود و این پنج شنبه، 6 دسامبر (15 آذر) همان روزی است که فصل 6 به طور رسمی پایان می یابد. فاصله کوتاهی بین تغییر فصل ها وجود دارد و همانند فصل پیشین در دو روز آینده بازی تغییر فصل خواهد داد.

بر اساس tweet به نظر می رسد فصل هفتم بازی فورتنایت در زمستان جاری خواهد بود و سرما را به تصویر خواهد کشید. تصویر تیزر منتشر شده عمیقا این موضوع را تقویت می کند زیرا در تصویر دیده شده افسانه مرموز یخی مشاهده می شود. احتمالا یکی از پوسته های جدید می باشد که در این فصل به بازی وارد می شود.

اگر هنوز قانع نشدید باید بگویم سمت راست تصویر یک شخصیت به همراه اسنوبورد در حال اسکی در شیب برفی می باشد. بازیکنان مدتی پیش موضوع برفی بازی را پیش بینی کرده بودند زیرا ابرهایی دور در اقیانوس اطراف جزیره ظاهر شده بود. از آن زمان به بعد درجه حرارت در این جزیره کاهش یافته و بازیکنان از نزدیک شدن یک کوه یخی به خود مطلع شدند.

تمامی این شواهد موضوعاتی را به ما ثابت می کند ولی در هر صورت باید تا انتشار آن صبور بمانیم. در عین حال همچنان شما برای برخی از چالش های فصل ششم و پاداش های آن اندکی فرصت دارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت crocogame همراه باشید. لطفا نظرات خود را درباره بازی Fortnite به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Fortnite Mushroom Kingdom برای Nintendo Switch

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =