یک رویداد به عنوان شیرین کاری و تبلیغ برای فصل آینده بازی Fortnite مشاهده شده است. پرتاب راکت در آسمان باعث شکاف شد و بخش هایی از جهان بازی را بلعید. در حال حاضر یکی از نشانه ها در بیابانی دور افتاده ظاهر گشته.

Greasy Grove’s Durr Burger اخیرا از نقشه ناپدید شد و تنها در صحرای Palmdale کالیفرنیا (از طریق Eurogamer) یافت می شود.

Shiloni در توییتر رسمی خود از شی عجیب و غریب که چه کاری را انجام می دهد پرسید. او با مشاهده ویدئو ای برای اثبات عکس Photoshop شده پیگیری کرد. او پذیرفت که بازی های ویدئویی را بازی نکرده و با آنها آشنا نمی باشد. یک ماشین پلیس همراه با علامتی اعلام می کند که این سایت ناپایدار است. مراقب اثرات احتمالی باشید. در این میان یک کارت اسرار آمیز شماره تلفنی را نشان می دهد. Dexerto گزارش می دهد صدای آن تماس تلفنی رمزگشایی شده و به مختصات Greasy Grove اشاره دارد. این موضوع بازیکن را به سرنخ جدیدی می رساند.

به نظر می رسد کمپین تبلیغاتی Epic منجر به راه اندازی فصل 5 می شود. ولی این موضوع هر چه جلوتر می رود قابل فهم تر گردد.

کمپانی Epic در پرتاب موشک در رویدادهای خود بسیار مشتاق نشان داده است. ابتدا این موضوع با پرتاب شهاب سنگ به نقشه و خارج کردن Dusty Depot به طور گسترده پذیرفته شد. هم اکنون وجود یک موشک مجددا به چشم خورد.

به نظر می رسد رگه ها منجر به تغییر در اشیا می شوند. اشیای مدرن ناپدید می شوند و معدنچیان جدول پوکر و دوچرخه Penny Farthing را پیدا کرده اند. یکی از این شی ها لنگر یونانی بود که در نزدیکی Snobby Shores ظاهر شد. احتمالا این زمان، کوتاه مدت باشد و برخی از اشیا فعلی از بین بروند و نقشه از مصنوعات تاریخی پر شود.

تاریخ انتشار فصل 5 بازی Fortnite

بر اساس برنامه ریزی ها فصل 5 بازی Fortnite در روز 21 تیر در ساعت 1 AM PDT / 4 AM EDT / 9 AM BST / 6 PM AET آغاز می شود. این بدان معناست شما تنها چند روز برای به پایان رساندن فصل 4 زمان دارید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Fortnite برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + هشت =