فصل 5 بازی Fortnite طی چند روز گذشته روانه بازار شد که این نسخه از بازی دارای قابلیت های جدیدی می باشد و در زیر به برخی از آنها می پردازیم.

اولین و مهم ترین  این تغییرات، اسلحه Shotgun است. که نقش اساسی دربازی و سبک battle royale ایفا می کند. تعداد تیرها و برخوردهای Shotgun مشخص شده و هدف اسلحه قابل رویت می باشد. برخلاف فصل های قبل شما نمی توانید بین دو Shotgun انتخابی داشته باشید. پس به تعداد گلوله ها دربازی توجه کنید. اگر نمی توانیدبه دنبال راه دیگری برای کشتن حریفتان باشید.

مبارزات به صورت 50v50 و تیم های 20 نفره هنوز هم در فصل 5 وجود دارند. پس نگران این موضوع نباشید. فصل 5 بازی Fortnite برای کمک به هم تیمی ها یک XP bonuses دراختیار بازیکنان قرار می دهد. به نفر اول 30 XP و به نفر دوم و سوم 10 XP تعلق می گیرد. امیداریم XP bonuse باعث شود بازیکنان بیشتر به هم تیمی های خود کمک کنند تا اینکه نسبت به مرگ آنها بی تفاوت باشند.

The Storm نیز دارای بروز رسانی های فراوانی می باشد. در فصل 5 بازی همچنان دایره های هفت، هشت و نه کوچک می شوند. ولی در جهت های تصادفی شما باید تمام تمرکز خود را در بازی بگذارید که متوجه این موضوع شوید که این تغییرات از کدام سمت ایجاد می شوند.

در بین مسابقات با ضربه زدن به دکمه Play Again می توانید یک پیش نمایش از بازی و جلوه های بصری را مشاهده نمایید.

شما همچنین به یک visualizer صوتی دسترسی خواهید داشت که برای تمام  تلفن های همراه ایجاد شده است (که شما را از تیراندازی ها، قدمهای دشمنان آگاه می سازد). زمانی که visualizer روشن باشد صداهای اطراف را بسیار کم می شود. در تلفن همراه، یک گزینه جدید وجود دارد که اسلحه به طور اتوماتیک تیراندازی می کند.

هنگامی که بازیکنان در وسیله نقلیه جدید All-Terrain Kart قرار دارند، می توانند سرعت خود را پس از drift افزایش و همچنین از سقف خانه ها پرش انجام دهند.

کمپانی Epic Games فصل 5 بازی Fortnite را در روزهای گذشته برای پلتفرم های ps4 ،xbox1 ،pc ،nintendo switch و ios به بازار عرضه کرد.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =