کمپانی Blizzard ساخت بازی MMO Titan را لغو کرد.

Blizzard توسعه دهنده World of Warcraft تقریبا 50 درصد از بازی های خود را لغو کرد و یکی از آن پروژه ها MMO Titan بود. Mike Morhaime، بنیانگذار Blizzard که از زمان ترک این شرکت، در مورد این پروژه در کنفرانس Gamelab Barcelona این هفته صحبت کرد. او گفت برنامه ریزی MMO نسل بعد در ذهن ما وجود دارد ولی پروژه ای بسیار بلند پروازانه محسوب می شود.

Morhaime در مصاحبه ای توسط Eurogamer گفت: ” ما در کنترل این حوزه ناموفق بودیم. این تصمیم بسیار جاه طلبانه که یک جهان با نام تجاری جدید و حالت های تازه در خود داشت. ما به صورت موازی بر روی دو بازی در حال کار بودیم و بسیار تلاش کردیم تا با هم کنار بیاییم.”

Blizzard’s Overwatch از خاکستر تیتان متولد شد و Morhaime بیشتر در مورد چگونگی چراغ سبز این بازی “یکی از بهترین تصمیماتی که ما گرفتیم” صحبت کرد. او توضیح داد: “ما چیزی را گرفتیم که برای مدت بسیار طولانی کشتی نرفت، ممکن است هرگز حمل نکرده و آن را به یک بازی عالی تبدیل کرد.”

Jeff Kaplan، مدیر بازی Overwatch که در بازی MMO Titan کار می کرد، اظهار داشت: “ما به هر حال به طرز وحشتناکی شکست خوردیم … به هر حال هر پروژه ای می تواند شکست بخورد.” تیتان به طور رسمی در سال 2014 لغو شد، و در آن زمان، Morhaime اظهار داشت: “ما قصد داریم جاه طلبانه ترین چیزی را که احتمالا می توانیم تصور کنیم، انجام ندهیم.”

در مورد اینکه چرا تیتان لغو شد، Morhaime گفت Blizzard “اشتیاق خاصی برای ساخت آن پیدا نکرد”. بر اساس گزارش، آخرین پروژه Blizzard لغو شد که یک تیرانداز اول شخص StarCraft بود. Blizzard پروژه ای را که گفته شد در حال توسعه بود را از بین می برد، بنابراین می تواند بر Diablo 4 و Overwatch 2 تمرکز کند.

لطفا نظرات خود را درباره لغو ساخت بازی MMO Titan به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 16 =