ما هیجان زده هستیم اعلام کنیم که بازی Left Alive در تاریخ 5 مارس 2019 به اروپا و آمریکای شمالی برای کنسول PS4 می آید!

بازی Left Alive در محل Novo Slava و سال 2127 اتفاق می افتد. پس از یک حمله ویرانگر، نیروهای دشمن با مکانیک قوی در آن منطقه سرازیر می شوند.

شما سه شخصیت مختلف را با سه مسیر جدا بازی خواهید کرد که هر کدام به دنبال نجات انسان ها در جنگ هستند. به عنوان هر یک از این شخصیت ها، شما باید انتخاب های دشوار در فرار خود را که گاهی اوقات مربوط به زندگی و مرگ است. انتخاب هایی که انجام می دهید و راه هایی که می روید، بر روی داستان بازی داستان تاثیر می گذارد.

روند بازی به صورت آفلاین جریان خواهد داشت اما هنوز احتمال حضور بخش چندنفره در Left Alive وجود دارد. قابلیت های مخفی کاری و رانندگی نیز در این عنوان وجود دارد. همچنین نیمی از مراحل ساخت این بازی تاکنون سپری شده است.

نکته جالب در رابطه با این بازی، حضور Yoji Shinkawa به عنوان کارگردان هنری در بازی است. او پیش از این وظیفه طراحی شخصیت های سری Metal Gear Solid را بر عهده داشته است. Shinji Hashimoto نیز در کارنامه کاری خود عنوان فاینال فانتزی را قرار داده و هم اکنون بر روی بازی Left Alive در حال کار می باشد.

موضوع قهرمانانه اینجاست که سربازان را بیرون بیاورید و غیر نظامیان را نجات دهید. اما این هزینه ها به خطر انداختن امنیت و منابع خود است. شما همچنین می توانید رویکرد استراتژیک خود را افزایش دهید. همچنین می توانید ریسک بالایی متحمل شوید و در یک ماموریت مرگبار قرار گیرید. در هر صورت انتخاب های شما در مراحل داستان تاثیر به سزایی می گذارد.

چند چیز دیگر که ما برای سهیم شدن هیجان داریم:

آیتم های هیجان انگیزی به نام Mech Edition ما را بسیار هیجان زده می کند. ما مقدار بسیار محدودی از اینها را به فروش می رسانیم.

Mech Edition شامل:

  • یک بازی کامل و بسته Survival Pack
  • Survival Pack: Ammo Pack ،Light Body Armor ،Recovery Pack ،(Klyuch Weapon (exclusive، Grenade Pack (exclusive).
  • Volk Action Figure: Specially
  • Hardback Art Collection
  • Steelbook Case: Featuring

اطلاعات جدیدی درباره این بازی ما را به وجد رساند و ما برای به اشتراک گذاشتن آنها با شما بسیار خشنودیم. ما مشتاقیم همواره شما را در بازی Left Alive و چالش های مرگبار مشاهده نماییم.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Left Alive برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − دو =