کمپانی Blizzard اعلام کرد: یک مجسمه برفی کوچک و بامزه برای کمک به Mei را در بازی Overwatch قرار می دهد. این مجسمه برای شما هزینه بر می دارد و ویژگی های بسیار جالبی نیز برایتان به ارمغان می آورد. یکی از جالبترین ویژگی های این مجسمه شناور شدن آن بر روی آب است. هنگامی که گلوله برفی روشن و آهنرباهای فعال در آن مستقر می شوند و تمامی این اتفاقات باعث پرواز این ربات می شود.

گلوله برفی هنگام پرتاب احساسات مختلفی مانند شادی، سردرگمی و عشق را بیان می کند. حتی می توانید یک پورت USB را به آن متصل کنید و گوشی تلفن خود را شارژ نمایید.

سایز این گلوله برفی 3 و وزن آن 6 پوند می باشد. این ربات بسیار قدرتمند می باشد به همین دلیل کمپانی Blizzard توصیه می کند این مجسمه را افراد بالای 15 سال خریداری نمایند. شما اکنون می توانید Snowball را از فروشگاه Blizzard با قیمت 175 دلار خریداری کنید.

بازی Overwatch درباره رویداد Halloween Terror اتفاقات مختلفی را در نظر دارد. این اتفاق از 9 اکتبر (17 مهر 97) با تعداد محدود در دسترس قرار می گیرد.

ما قبلا پوسته های جدید هالووین را برای Doomfist و Moira دیده ایم. پوسته های ترسناک هالووین از سال های گذشته با تخفیف به فروش می رسند.

حالت PvE Halloween Terror ادامه می یابد مانند: Ana), the Gunslinger (McCree), the Archer (Hanzo), Soldier (Solder 76), the Countess (Widowmaker), the Swordsman (Genji), the Monk (Zenyatta), and the Viking (Torbjorn)–trying to stop Dr. Junkenstein (Junkrat) and the Witch of the Wilds (Mercy) from taking over

برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Overwatch برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله قرار دهید.

خرید بازی دست دوم و کارکرده Overwatch برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =