همزمان با افزایش محبوبیت بازی Fortnite، سرمایه گذار بازی PUBG ادعای افت این بازی را کرده است.

هنوز راه زیادی برای نشان دادن پتانسیل واقعی بازی PUBG در پیش است.

سال گذشته بازی PUBG توجهات بسیاری را در سبک Battle Royale به خود جذب کرده بود. اما در حال حاضر بازی Fortnite از همه جهات جایگاه بهتری دارد. بخشی از جذابیت بازی Fortnite به دلیل آپدیت های جدید آن (با محتوا های متفاوت اما غالب های ثابت) است.این ترفند های جدید کاربران را به بازدید آیتم های اضافه شده تشویق می کند. درنتیجه افراد پول بیشتری به بازی های رایگان با قابلیت microtransaction (پرداخت درون بازی) اختصاص می دهند که سود باورنکردنی به همراه دارد. بازی  PUBG نیز مرتبا به روز رسانی می شود اما طبق گفته شرکت توسعه دهنده بازی PUBG، به تازگی از جهاتی دچار افت شده است.

اخیرا در وبلاگی، استودیوی توسعه دهنده این بازی به تلاش برای جذب سرمایه گذار جدید جهت ارتقا آن اشاره کرده است. در کنار تلاش برای یافتن سرمایه گذار جدید شرکت سعی در ساخت محتواهای جدید (مانند (Sanhok Map) و بهبود در کیفیت Life کارکترها دارد. در صدر تمامی تلاش ها شرکت بر روی مجموعه ای از اقدامات ضد تقلب در بازی PUBG کار می کند. شرکت در راستای بهبود این بازی قدم هایی برداشته اما همچنان اوضاع بازی بر وفق مراد نیست.

شرکت توسعه دهنده اظهار کرده است: اگرچه تلاش های قابل توجهی در جهت بهبود بازی کرده ایم اما از طرفی بازی دچار افت شده است. بازیکنان نارضایتی خود را از کم کاری شرکت اعلام کرده اند. شرکت نیز در ایجاد رابطه با کاربران درباره تغییراتِ اخیرِ بازی به مشکل خورده است.

از جمله این ترفندها می توان به بهبود آپدیت های بعدی بازی _توسط شرکت سازنده_ اشاره کرد.

خواندن مطالب نوشته شده در این وبلاگ برای طرفداران بازی PUBG خالی از لطف نیست. به طور خلاصه روی الویت های آینده شرکت در توسعه بازی PUBG متمرکز شده که شامل بهبود در عملکرد، بهینه سازی سرور و جلوگیری از تقلب است.

به زودی نقشه جدید Sanhok قبل از پایان ماه ژوئن (اوایل تیر) در سرور های PUBG منتشر می شود. پس از آن شرکت، Sanhok را با وسایل نقلیه و اسلحه هایِ جدیدِ منحصر بفرد مجهز می نماید.

طبق توضیحات شرکت توسعه دهنده در آینده تغییرات بیشتری در Sanhok خواهیم داشت. مسیر طولانی ای در راستای توسعه PUBG در پیش داریم با آنکه PUBG محبوبیت سابق خود را ندارد اما همچنان قدرتمند باقی می ماند. در حال حاضر این بازی در Steam بیش از 1.5 میلیون کاربر دارد که آن را در زمره بازی های پرطرفدار قرار می دهد. طبق آمار تعداد کاربران از 3 میلیون نفر به 1.5 میلیون نفر کاهش پیدا کرده اما این بازی همچنان در صدر چارت Xbox و PC قرار دارد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد سبک Battle Royale به سایت crocogame مراجعه نمایید.

خرید بازی PUBG برای PS4

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 5 =