کمپانی Sony اعلام کرده است که محتویات جدیدی از بازی Destiny 2 به صورت انحصاری برای کنسول PS4 به زودی عرضه خواهد شد. کاربران ps4 با خرید بسته الحاقی Forsaken بازی Destiny 2، محتویات اختصاصی چون Armor برای تمامی کلاس ‌های بازی و اسلحه Exotic ،ship و Strike را دریافت خواهند کرد. نکته‌ی جالب این می باشد که این مزیت ‌ها، در تاریخ نامعلومی از پاییز 2019 برای کاربران pc و xbox1 در دسترس قرار خواهد گرفت.

Justin Massongill، مدیر رسانه های اجتماعی، در وبسایت PlayStation Blog اطلاعات بیشتری از مزایای منحصر به فرد بازی منتشر کرد. در بخش Armor های در نظر گرفته شده برای هر کلاس، شاهد ست لباس Thorium Holt برای کلاس Warlock، لباس Red Moon Phantom برای کلاس Hunter و ست لباس Mimetic Savior برای کلاس Titan می باشیم. این سه لباس در رنگ‌ های مشکی و نقره‌ای در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

اسلحه Exotic برای کاربران PS4، تحت عنوان Wavesplitter می باشد که یک پرتو انرژی را در سه سطح مختلف با قدرت‌های متفاوتی شلیک می نماید. به عبارتی هر چقدر که دکمه Trigger کنترلر خود را نگه دارید، قدرت آسیب رسانی و اندازه لیزری که شلیک می‌ گردد، بیشتر خواهد بود. با جمع‌آوری Orb of Light قادرید قدرت Wavesplitter خود را به حداکثر برسانید. در تصویر شماره یک نمایی از اسلحه Wavesplitter را مشاهده می نمایید.

 بازی Destiny 2
تصویر شماره 1: نمایی از اسلحه Wavesplitter

سفینه‌ی جدید بازی، Great Beyond نام دارد. در توضیحات این سفینه آمده است که Great Beyond از کشوری کشف نشده آمده که هیچ موجودی از آن مکان تاکنون زنده خارج نشده است.

Strike انحصاری کاربران ps4، تحت عنوان Broodhold می باشد که به بازیکنان این اجازه را می‌ دهد تا به اعماق Tangled Shore رفته و برای نابودی Hive اقدام نمایند. این ماموریت با یک مبارزه علیه Hive Brood Queen به اتمام می ‌رسد.

بسته الحاقی Forsaken دارای یک حالت چند نفره به نام Gambit است. حالت چندنفره جدید بازی Destiny 2 ترکیبی از نبردهای PvE و PvP ا می باشد. در این حالت دو تیم چهارنفره با دشمنانی که دارای هوش مصنوعی هستند به مبارزه می پردازند. در یک زمان مشخص، از هر تیم یک بازیکن می ‌تواند به گروه مقابل حمله کند و فشار را بیشترنماید تا در نهایت برنده مشخص گردد.

بازی Destiny 2 در حال حاضر در PS Plus رایگانعرضه می گردد. بازی Destiny 2 هرچند ایراداتی دارد اما بی اغراق آن را می‌ توان یکی از بهترین بازی ‌های شوتر عرضه شده در سال 2017 نامید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Destiny 2 برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + شش =