شرکت Rockstar با همکاری شرکت Sony Interactive Entertainment از یک سری محتویات برای Red Dead Online، به عنوان بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 رونمایی کرده اند. کاربران نسخه ps4 می ‌توانند تا 30 روز از این محتویات استفاده کنند تا اینکه برای xbox1 هم عرضه شود.

در بازی Red Dead Redemption 2، بازیکنان PS4 قادر خواهند بود Arthur Morgan را با لباس غیرقانونی Grizzlies سفارشی سازی نمایند. Red Dead Redemption 2 و تجربه چند نفره خود، Red Dead Online با مزایای هیجان انگیز PlayStation 4 از زمان راه اندازی همراه است.

محتویات Early Access

این محتویات شامل لباس Grizzlies Outlaw، اسب هایی از نژاد عرب، زین اسب از جنس پوست Alligator و هفت تیر با طرحی تحت عنوان High Roller Double-Action  می‌ شود .

اطمینان حاصل کنید که شما اشتراک PS Plus فعال دارید تا بتوانید به Red Dead Online دسترسی پیدا کنید و از این موارد عالی لذت ببرید.

پوشش Grizzlies Outlaw از روز اول عرضه بخش داستانی Red Dead Redemption 2 وRed Dead Online در دسترس خواهد بود. لباس Grizzlies Outlaw برای کاوش و گشت و گذار در جنگل های Ambarino بسیار مناسب است.

اسب نژاد عربی از زمان عرضه Red Dead Online در دسترس قرار خواهد گرفت. این اسب سرعت بیشتری نسبت به دیگر اسب ‌های موجود در بازی دارد. زین اسب معرفی شده باعث تقویت سلامتی و استقامت Stamina می ‌شود که در نهایت این دو مورد، در سرعت و هدایت اسب تاثیرگذار خواهند بود.

هفت تیر موجود در این محتویات دارای طراحی خیره کننده ای است و جزئیات بر روی آن با دقت بسیار حکاکی شده اند. این هفت تیر در مقایسه با دیگر سلاح ها مرگبار تر عمل کرده و باعث می شود در سواکاری بسیار کار آمد باشد.

بازی Red Dead Redemption 2 در روز جمعه 4 آبان ماه (26 اکتبر 2018) برای پلتفرم‌ های ps4 و xbox1 منتشر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی Red Dead Redemption 2 با سایت crocogame همراه باشید. لطفا نظر خود را درباره بازی Red Dead Redemption 2 به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Red Dead Redemption 2 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =