در کنفرانس Bethesda E3 2019، نگاهی دقیق به آینده تیرانداز اول شخص بازی Wolfenstein Youngblood داشتیم. اگرچه E3 امسال به پایان رسید، اما اخبار در مورد بزرگترین بازی های کنوانسیون همچنان ادامه می یابد.  Jerk Gustafssonمدیر اجرایی Machine Games با GamesBeat در مورد Wolfenstein صحبت کرد و درباره شخصیت های جدید -دختران دوقلو BJ Blazkowicz، Jess و Soph- طول بازی و بیشتر اطلاعات به دست آورد.

GamesBeat در مورد مدت زمان Wolfenstein: Youngblood پرسید و او در جواب گفته این بازی بزرگترین عنوان استودیویی می باشد اما زمان تولید آن بسیار کوتاه است. Gustafsson گفت: ” شما در کمترین زمان می توانید حداقل بین 25 تا 30 ساعت بازی را دنبال کنید.” او اضافه کرد که ” سطح پیشرفت و روایت غیر خطی” باعث می شود بازی طولانی تر از عناوین قبلی خود باشد.  Wolfenstein: The New Order و Wolfenstein II: The Colossus هر دو دارای داستان های اصلی هستند که حدود 11 ساعت طول می کشد.

GamesBeat پرسید: چگونه Machine Games با دو بازیکن co-op می کنند. Gustafsson گفت: “ما می دانیم که آنی [همسر بلازکوویچ] دوقلو باردار بود. این امر برای انجام کاری تازه و جدید در دهه 80 زمانی که دوقلوها کمی بزرگتر شدند. ما همچنین می خواستیم یک داستان در رابطه با رشد و گذر بین نوجوانی و بزرگسالی داشته باشیم. اینها دلیل اصلی رفتن به دو شخصیت بودند.”

بازی Wolfenstein Youngblood در تاریخ 4 مرداد بر روی پلتفرم های Nintendo Switch ،pc ،ps4 و xbox1 قابل اجرا می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 5 =