بنا به گفته ی The Wall Street Journal، یک مدل جدید از کنسول Nintendo Swich در راه است. همانطور که بیان شد در آینده ای نزدیک شاهد یک نمونه جدید از این کنسول می باشیم. یک گزارش در The Wall Street Journal اطلاعاتی را به افرادی که “اطلاعات دقیق” از برنامه های نینتندو دارند، ارایه می دهد.

WSJ گزارش داد: “نینتندو هنوز در حال بحث در مورد ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری مدل جدید است و به دنبال یک حالت ارتقا یافته و کم هزینه می باشد.”

یکی از احتمالات این است که نینتندو صفحه نمایش این مدل را با به روز رسانی جدید بهبود بخشد.

WSJ اشاره می کند، صفحه نمایش نسخه فعلی swich از برخی فن آوری های موجود در تلفن های هوشمند مدرن را دارا بهره می برد.

مدل جدید کنسول Nintendo swich در تابستان 2019 روانه بازار می گردد. انتظار می رود که صاحبان کنسول Nintendo swich به طور مداوم کنسول های خود را به روز نگه دارند تا فناوری های جدید در آن ها قابل استفاده باشد.

مهمتر از همه، مدل Swich جدید به نظر نمی رسد یک تغییر نسل مانند Wii U باشد و فقط تغییرات جزئی در مقیاس های کوچک مانند صفحه نمایش و دیگر عناصر را شامل می شود.

WSJ در ماه مارس گزارش داد که نینتندو تا سال 2019 یا بعدا برای اولین بار قصد دارد ویژگی های سخت افزاری را دستخوش تغییراتی نماید و فعلا تمام تمرکز سازندگان آن بر روی بخش آنلاین Nintendo می باشد.

گزارش WSJ به طور خاص بیان می کند که مدل سوئیچ جدید “ویژگی های بسیاری” را با مدل اصلی به اشتراک می گذارد و بازی های موجود را پخش می نماید.

در ماه ژانویه Tatsumi Kimishima رئیس کمپانی Nintendo اذعان کرد:” swich چرخه عمر بیشتری نسبت به کنسول های قبلی Nintendo داشته است. چرخه حیات سخت افزاری این کنسول ها به مدت پنج یا شش سال دوام می آورند و ما اگر بتوانیم این چرخه را طولانی تر نماییم بسیار جالب خواهد بود و من فکر می کنم شما باید منتظر آن باشید”.

تا تاریخ 9 تیر ماه نینتندو 19.67 میلیون واحد swich و 86.93 میلیون بازی در سراسر جهان فروخته است. یکی از بازی های بزرگ بعدی سوئیچ Super Smash Bros. Ultimate است که در اوایل ماه دسامبر راه اندازی می شود و مطمئنا با آمار فروش خوبی مواجه می گردد.

لطفا نظرات خود را درباره مدل جدید کنسول Nintendo swich برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 3 =