به روز رسانی جدید World of Warcraf تحت عنوان بازی World of Warcraft: Battle For Azeroth ساخت کمپانی Blizzard رسما راه اندازی شده که در آن شما قادر به پخش آنلاین محتوای این بازی می باشید.

اگر قبلا وارد بازی نشده اید به محض ورود احتمالا متوجه مشکلاتی در دریافت آنلاین بازی خواهید شد. کاربران زیادی از مسائل مربوط به دریافت آنلاین بازی گزارش داده اند. در حالی که بعضی از کاربران گفته اند فقط قادر به دیدن شخصیت ها در طول بازی نیستند. کمپانی Blizzard در تلاش است تا مشکلات سرورها را در اولین فرصت حل نماید. با این حال این مشکلات چشم انداز خطرناکی برای بازی World Of Warcraft: Battle For Azeroth ایجاد نموده است.

کمپانی Blizzard در حساب رسمی توئیتر خود از یک مشکل سخن به میان آورد که در پشتیبانی از مشتریان مشکلاتی دارد.

معلوم نیست چه مدت طول خواهد کشید تا همه این مسائل حل شود اما تمام صبر خود را به کار گیرید.

بازی World of Warcraft: Battle for Azeroth ادامه داستان جنگ بین دو گروه Alliance و Horde است. Battle For Azeroth، دو سرزمین جدید با نام‌های Kul Tiras و Zandalar و چند سرزمین جدید برای کشف و جنگ ‌های 20 نفره با نام Warfronts را به معرض نمایش می گذارد. همچنین level cap به 120 ارتقا یافته و تعدادی زندان و حملات ناگهانی جدید به بازی اضافه شده است. در این نسخه بازی، Warchief Sylvanas Windrunner به سمت Darnassus می رود. بازیکنانی که در سطح 110 یا بالاتر هستند قادرند به مناطق Stormwind یا Undercity (برای آماده سازی در نبردها) بروند. در تصویر زیر نمایی از بازی World of Warcraft: Battle For Azeroth را مشاهده می نمایید.

بازی World of Warcraft Battle For Azeroth
عکس شماره1: نمایی از بازی World of Warcraft Battle For Azeroth

The Battle for Azeroth یک فصل دیگر به داستان بازی اضافه می کند که شامل یک مبارزه ی جدید برای بازیکنان است. Battle for Azeroth امروز عرضه خواهد شد. کسانی که در نیمکره غربی هستند بعد از ظهر امروز و کسانی که در نیمکره شرقی می باشند 14 آگوست به بازی دسترسی پیدا خواهند کرد.

گسترش به روز رسانی ها برای سیستم های استعداد PvP و Honor انجام می گیرد و تغییرات زیادی در کلاس ها و تخصص ها ایجاد می نماید. بازی World of Warcraf برای pc عرضه شده است. نسخه جدید این بازی تغییرات زیادی نموده و مطمئنا لحظات تکرار نشدنی برای شما ایجاد خواهد کرد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی  World of Warcraft: Battle For Azeroth برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − یازده =