Destiny 2 یک بازی شوتینگ، اول شخص و تمام آنلاین می باشد. این بازی به وسیله کمپانی Bungie ساخته، و توسط شرکت Activision در تاریخ 15 شهریور 1396، بر روی کنسول های Xbox1 و PS4 به بازار بازی های ویدیویی عرضه شد. این بازی پس از 2 ماه در تاریخ 2 آبان، در اختیار کاربران PC نیز قرار گرفت. امروز کمپانی سازنده این بازی، از راه اندازی سرور تست، برای مود PvP در Destiny 2 خبر داد.

سازندگان، خبر تست مود PvP در Destiny 2 را این گونه اعلام کردند:

“نوری از در خارج می شود.

 پرده ها کنار می رود.

تمام المان ها در کنار یکدیگر شروع به کار می کنند.

 با قدم هایی بلند به سوی جلو.

 Bungie به تابستان پیش رو می نگرد.

 اما از هم اکنون تا تابستان، ماه های شگفت انگیزی در راه است.”

Bungie در ادامه اینطور گفت: ما Prestige Mode را برای شما (که در انتظار آن بودید) دوباره به بازی اضافه کردیم (در این مود از بازی بازیکنان Raid انجام می دهند). همچنین مود جدیدی با نام ‘Solstice of Heroes’ را برای شما به ارمغان آوردیم. این مود جایی است که نگهبانان برای دستاوردهای خود جشن می گیرند. بدون شک جوایز ارزشمندی انتظار شما را می کشد.

حال اگر تمام برنامه های این کمپانی به درستی پیش برود، در تاریخ 29 ماه May میلادی  سرور تست در اختیار تمام بازیکنان این بازی قرار خواهد گرفت. پس از اتمام این سرور و حل مشکلات احتمالی مود PvP در Destiny 2 ، این کمپانی آپدیت نهایی این مود را برای بازیکنان خود منتشر خواهد کرد.

مود PvP درDestiny 2
خط زمانی برنامه های کمپانی سازنده بازی

اگر صادقانه بخواهم بگویم، من به شدت سورپرایز شدم. تولید هم زمان و هم گام مودها PvP و PvE کار بسیار دشوار و زمان بری است. همچنین پشتیبانی از این مودها به شدت حساس و سخت می باشد که این کمپانی توانسته این امر را به سرعت به بازی خود اضافه کند. حال بایست به انتظار بشینیم و منتظر سطح کیفی مود PvP در Destiny 2 باشیم.

برای اخبار بیشتر در مورد این مود از بازی و اطلاعات جانبی آن، با رسانه ما همراه باشید.

رسانه کروکوگیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + پنج =