Tim Sweeney بنیانگذار کمپانی Epic Games طبق گزارش جدید از Bloomberg اکنون یک میلیاردر محسوب می شود. Tim Sweeney در سن نوجوانی علاقه مند بود با دستگاه های مکانیکی و الکتریکی مشغول به کار شود و اظهار داشت که یک ماشین چمن زنی را درسن 6 سالگی جدا کرده و دوباره راه انداخته است.  بازی Fortnite با سبک Battle Royale برای پلتفرم های ps4 ،ps3 ،Nintendo swich ،Pc و ios عرضه شده است.

Sweeney با 47 سال سن اکثریت سهام کمپانی Epic Games را دراختیار دارد. بنا بر گزارش فوق ارزش شرکت Epic بین 5 تا 8 میلیارد دلارتخمین زده شده. اکنون می توانیم دارایی Tim Sweeney را ارزیابی کنیم که به مبلغ بسیار بزرگی خواهیم رسید.

Sweeney اولین میلیاردر در صنعت بازی های ویدیویی نمی باشد. بر اساس آمار کمپانی Bloomberg، موسس شرکت Valve دارای ارزش خالص 6.86 میلیارد دلار است. که باعث می شود او 235 امین فرد ثروتمند در جهان باشد.

یک نکته جالب از زندگی Tim Sweeney

Bloomberg یکی از نوشیدنی های مورد علاقه Sweeney را فاش کرد. که دارای 60 درصد آب و 40 درصد Diet Coke مخلوط با هم می باشد.

موفقیت چشم گیر بازی Fortnite بیشتر به خاطر سبک Battle royale آن می باشد. این بازی در سال گذشته منتشر شد و ظرف مدت کوتاهی علاقمندان بسیاری را به خود جلب نمود و درآمد میلیونی برای کمپانی این بازی ویدیویی ایجاد کرد. این بازی رایگان است. اما بازیکنان می توانند پول واقعی خود را صرف خرید لوازم تزئینی، Skin ها و موارد مختلف نمایند.

کمپانی Epic مقداری از مجموع درآمد کسب شده برای بازی خود را در سال ۲۰۱۹-۲۰۱۸ به چرخه بازی برگرداند.

کمپانی Epic اخیرا اعلام کرد تغییرات زیادی در Unreal Engine Marketplace ایجاد خواهد کرد. این کمپانی 88 درصد از فروش را به سازندگان پرداخت می کند و 12 درصد باقی مانده را خود کسب می نماید. که این رقم بالاتر از استاندارد 70/30 صنعت می باشد که بخاطر موفقیت عظیم بازی Fortnite امکان پذیر شده است.

Sweeney درحفاظت منابع طبیعی نیز بسیار فعال می باشد. در سال 2016، برای حفاظت 7000 هکتار از جنگل های North Carolina مبلغ 15 میلیون دلار پرداخت کرد. او در سال 2008 یک باند فرود در North Carolina خریداری نمود. هم اکنون Sweeney بالغ بر 40000 هکتار زمین در ایالات متحده آمریکا دارا می باشد.

بازی Fortnite با سبک Battle Royale برای پلتفرم های ps4 ،ps3 ،Nintendo swich ،Pc و ios عرضه شده است.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 12 =