اگر شما بازی Red Dead Redemption 2 را تجربه کرده باشید، بدون شک از موسیقی دوست داشتنی بازی جهان باز و طراحی کلی صدای آن لذت برده اید. ولی احتملا متوجه نشده اید که این موسیقی را افراد به نام اجرا کرده اند. Woody Jackson از Red Dead Redemption 1 برای ساختن موسیقی متن دوم بازی، به همراه تولید، ترکیب و کار بیشتر توسط Jeff Silverman که قبلا با Aloe Black کار کرده بود، بهره گرفته است.

Colin Stetson پیش از این با Bon Iver کار کرده و کارهای مطرحی با امتیازات بالا برای خود ثبت نموده بود.

کارهای مطرح Colin Stetson:

David Ferguson (Johnny Cash’s engineer), David Ralicke (Beck, Sons of Anarchy), Gabe Witcher Punch Brothers, True Detective), Luke O’Malley, Mario Batkovic (of Geoff Barrow’s Invada), Matt Sweeney (Chavez, Superwolf, Iggy Pop, Bonnie Prince Billy), Rabih Beaini, and Senyawa.

بیش از 110 نوازنده دیگر نیز به موسیقی متن آهنگ کمک کرده اند. از جمله آنها می توان به Kanye West Arca و همچنین Queens of the Stone Age drummer Jon Theodore اشاره کرد.

همانطور که ممکن است متوجه شده باشید، بازی Red Dead Redemption 2 دارای تعدادی لحظات صوتی (حتی بیش از موسیقی اصلی) که همه آنها توسط برنده گِرَمی، Daniel Lanois ساخته شده است. او قبلا با Bob Dylan، Neil Young و Willie Nelson کار کرده بود.

Ferguson به همراه Johnny Cash’s یک آهنگ اصلی برای بازی Red Dead Redemption 2 تولید و اجرا کرد. با توجه به صحبت با آقای Willie Nelson، او کارهای صوتی در این بازی را همراه با خواننده Queens of the Stone Age، Nas، خواننده و ترانه سرا D’Angelo و موسیقیدان Rhiannon Giddens انجام داد.

Rockstar Games در یک پست وبلاگی اعلام کرد که جزئیات بیشتر در مورد موسیقی بازی Red Dead Redemption 2 را در آینده با بازیکنان به اشتراک خواهد گذاشت.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Red Dead Redemption 2 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Red Dead Redemption 2 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 11 =