بر اساس اخبار بازی های ویدیویی، مکان دقیق برگزاری E3 2018 برای تمامی کمپانی ها مشخص شد. همانطور که در مقاله زمان بندی کنفرانس خبری E3 در سال 2018 گفتیم، حدود یک ماه به نمایشگاه E3 2018 مانده است. رویدادی که بزرگترین تولیدکنندگانِ بازی های ویدیویی در آن شرکت و همچنین، اطلاعات جدیدی از بازی ‌های خود را منتشر می کنند. به این ترتیب ESA، لیست غرفه ها و یک نقشه دقیق از طبقات برگزاری نمایشگاه ها به شما نمایش داده است.

رویداد E3 را می توان یکی از بزرگ ترین اتفاق های مربوط به صنعت بازی های ویدیویی دانست. طی این رویداد، غول های صنعت بازی سازی اطلاعات تازه ای را از بازی های پیش روی خود در اختیار بینندگان قرار داده یا از بازی بزرگ جدیدی رونمایی می کنند. این نمایشگاه همه ساله در شهر لس‌ آنجلس کالیفرنیا برگزار می شود. بی شک E3 بزرگ ترین رویداد برای صنعت گیم می باشد. سالانه اخبار بسیار مهمی مربوط به آن، در اختیار گیمرها و علاقه مندان قرار می گیرد. همچنین سیل عظیمی از مردم در آن حضور می یابند.

همانطور که در نقشه مشاهده می کنید، کمپانی های Sony و Nintendo در غرفه های غربی نمایشگاه حضور خواهند داشت. همچنین محل برگزاریِ کنفرانسِ کمپانی های Bethesda ،Bandai Namco ،Square Enix ،Ubisoft ،Capcom بیشتر در غرفه های جنوبی نمایشگاه به نظر می رسد.

بسیاری از شما از مشاهده نکردن Microsoft در این لیست تعجب کرده اید. کنفرانس Microsoft قرار است در غرفه ای منحصر به فرد و جایگاهی بسیار وسیع برگزار شود. بر خلاف سال ‌های گذشته کمپانی Microsoft در مرکز همایش ‌های شهر لس آنجلس (که نمایشگاه E3 به طور مرسوم در آنجا برگزار می‌ شود)، حضور نخواهد داشت. این کمپانی در عوض از سالن تئاتر مایکروسافت در نزدیکی آنجا استفاده می ‌کند. سالن تئاتر، محلی برای برگزاری تمام لایو استریم‌ ها و نسخه‌ های آزمایشی قابل بازی نمایشگاه امسال خواهد بود. کنفرانس مطبوعاتی این کمپانی از طریق کانال Xbox Mixer، اپلیکیشن Mixer روی کنسول xbox1 و ویندوز 10 قابل مشاهده است.

نکته جالب این که، علاقه ‌مندان می ‌توانند این کنفرانس را به پنج زبانِ انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی و پرتغالی (همراه با زیرنویس انگلیسی) تماشا کنند. تماشای کنفرانس Microsoft در نمایشگاه E3 2018 به زبان‌ های دیگر، منحصر به سرویس Mixer نخواهد بود. سرویس‌ های دیگر stream هم، مجهز پوشش این رویداد هستند.

با توجه به مشکلاتی که در نمایشگاه سال گذشته روی داده بود، سازمان ESA (سخنگوی اتحادیه بازی های رایانه ‌ای) اعلام کرد:

ما اقداماتی برای تکرار نشدن مشکلات سال گذشته، انجام داده ایم.

اجازه ورود عموم مردم به نمایشگاهE3 2017 باعث شد، علاوه بر فعالان حوزه بازی های ویدیویی،  15000علاقه‌ مند با جدید‌ترین محصولات صنعت بازی آشنا شوند. اما این اقدام سبب شلوغی بیش از اندازه سالن‌ های نمایشگاه شد. ESA برای جلو‌گیری از بروز این اتفاق، تصمیماتی گرفته است. در واقع برای پذیرش عموم مردم در این نمایشگاه بازه زمانی تعیین کرد. به این تر‌تیب مردم عادی تنها در ساعات خاصی قادر به حضور در نمایشگاه E3 2018 خواهند بود. این امر باعث می شود تا ارتباط فعالان صنعت با رسانه‌ ها به دور از شلوغی باشد.

در اخبار مرتبط با نمایشگاه E3 2018، جف کیلی مجری برنامه Game Awards نیز اعلام کرد:

امسال هم برنامه E3 Coliseum را در این نمایشگاه برگزار خواهیم کرد.

این رویداد برای اولین بار در نمایشگاه E3 2017 برپا شد. برنامه E3 Coliseum، با نمایش پشت صحنه هایی از بازی God of War و برنامه Inside Bungie توانست توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

شما می توانید مکان دقیق برگزاری E3 2018 را در تصاویر زیر مشاهده و بررسی کنید.

مکان دقیق برگزاری E3 2018
مکان برگزاری E3 2018

زمان بندی کنفرانس خبری E3 در سال 2018

  • Electronic arts: شنبه 19 خرداد – ساعت 10:30 شب به وقت تهران
  • Bethesda: یکشنبه 20 خرداد – ساعت 06:00 صبح به وقت تهران
  • Microsoft: دوشنبه 21 خرداد – ساعت 00:30 بامداد به وقت تهران
  • Ubisoft: سه شنبه 22 خرداد – ساعت  00:30 بامداد به وقت تهران
  • Nintendo: چهارشنبه 23 خرداد – ساعت 8:30 شب به وقت تهران

لطفا نظرات خود را برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − شانزده =