شرکت بزرگ سونی اعلام کرد ما امروز بسیار هیجان زده هستیم زیرا بالاخره نسخه تعداد محدود مرد عنکبوتی ps4 و PlayStation 4 Pro را به زودی ارائه می دهیم. بسته نرم افزاری محدود نسخه pro شامل یک کنسول pro با رنگ بی نظیر قرمز (1TB PS4 Pro)، نماد Spider Man، کنترلر بی سیم Dualshock 4، بازی Spider Man بر روی دیسک Blu-ray و برای دریافت The City That Never Sleeps در (DLC) دیگر نیازی به پرداخت هزینه اضافی نمی باشد.

 

 

بسته های محدود بازی Spider Man به زودی در سراسر مناطق در اختیار بازیکنان قرار می گیرد.

ویژگی هایی که در بالا ذکر شد تنها موارد موجود در بسته نمی باشد و در زمان انتشار با آنها آشنا خواهید شد. این موارد شامل:

  • کنسول اسلیم PS4 1TB Jet Black با دسته همرنگ کنسول Dualshock 4 و یک نسخه از بازی مرد عنکبوتی Marvel بر روی دیسک Blu-ray
  • کنسول اسلیم PS4 1TB Jet Black با دو دسته همرنگ کنسول Dualshock 4 و یک نسخه از بازی مرد عنکبوتی Marvel بر روی دیسک Blu-ray
  • کنسول اسلیم PS4 500GB با دسته همرنگ کنسول Dualshock 4 و یک نسخه از بازی مرد عنکبوتی Marvel بر روی دیسک Blu-ray
  • کنسول PS4 Pro 1TB Jet Black با دسته همرنگ کنسول Dualshock 4 و یک نسخه از بازی مرد عنکبوتی Marvel بر روی دیسک Blu-ray

کسانی که کنسول ps4 pro را دریافت می نمایند مرد عنکبوتی را با رزولوشن 4K مشاهده می کنند. این موضوع کمک می کند جزئیات پیچیده معماری شهر نیویورک و کاراکترهای بازی را به خوبی به نمایش درآید. اگر تلویزیون شما به طیف دینامیک نوری HDR محدود می باشد، می توانید جلوه های ویژه Mister Negative و روشنایی چشم گیر شهر Manhattan را مشاهده نمایید.

شما می توانید احساس قدرت مرد عنکبوتی را حس کنید و از مکان های جدید، دینامیک آکروباتیک و تعاملات زیست محیطی در کنسول جدید لذت ببرید.

تاریخ انتشار نسخه تعداد محدود بازی Spider Man

نسخه ویژه و تعداد محدود بازی Spider Man تاریخ 16 شهریور 97 به صورت انحصاری بر روی ps4 عرضه خواهد شد.

لطفا نظرات خود را درباره این نسخه برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Marvel Spider Man برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − نه =