به تازگی در رویداد BlizzCon 2018 (رویداد سالیانه BlizzCon که توسط شرکت بلیزارد برگزار می ‌شود، جز مهم ‌ترین رویداد ‌ها برای طرفداران بازی ‌های این کمپانی است. چرا که در آن، آخرین اخبار و اطلاعات از بازی ‌های بلیزارد ارائه می ‌شود) مشخص و تقریبا تائید شده که با معرفی عنوان جدید بازی Diablo فاصله‌ ی چندانی نداریم. شرکت بلیزارد (Blizzard) در ماه آینده دو پنل را به سری Diablo اختصاص خواهد داد.

اولین پنل دقیقا پس از مراسم افتتاحیه ‌ی رویداد Blizzcon 2018 برگزار می ‌شود. این موضوع اهمیت این پنل را نشان می ‌دهد. این پنل تحت عنوان Diablo: What’s Next می باشد.

کنفرانس BlizzCon 2018 پنل های مشابهی را برای بازی هایی همچون Heroes of the Storm ،World of Warcraft ،Overwatch و Hearthstone برنامه ریزی کرده است.

پنل دوم یک روز بعد برگزار می گردد و به طور کلی شامل اخبار سری Diablo می ‌شود. در نهایت پنل مذکور با یک جلسه ‌ی پرسش و پاسخ به پایان می ‌رسد.

Blizzard در حال برنامه ریزی برای اعلام پروژه دیابلو می باشد. در اوایل سال جاری، این شرکت اعلام کرد دیابلو 3 بر روی کنسول نینتندو عرضه می شود.

رویداد BlizzCon 2018 در تاریخ جمعه 11 آبان ماه 1397 (2 نوامبر 2018) برگزار می گردد.

در مجموع سری بازی های دیابلو، یکی از بهترین عناوین نقش‌آفرینی تاریخ است که بازی ‌هایی چون Sacred ،Titan Quest ،Path of Exile و آثار بسیار دیگری از آن الهام گرفته‌اند.

نسخه اول بازی Diablo در سه‌ شنبه دوم ژانویه 1997 به بازار عرضه شد. موفقیت بی ‌نظیر این بازی، باعث گردید تا سه ماه بعد نسخه افزودنی بازی با عنوان Diablo: Hellfire انتشار یابد. پس از موفقیت بازی Diablo، شرکت بلیزارد پروژه این بازی را متوقف کرد تا به ساخت بازی StarCraft بپردازد.

بعد از عرضه موفقیت‌ آمیز بازی StarCraft در سال 1998 میلادی، Blizzard باز به سراغ سری Diablo رفت و در سال 2000 نسخه دوم این بازی را منتشر کرد. 2 Diablo در نخستین هفته انتشار 1 میلیون نسخه به فروش رساند. در نهایت نسخه سوم این عنوان در سال 2012 روانه بازار گردید.

خرید بازی Diablo 3 Ultimate Evil Edition

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =