کاربران کنسول Nintendo Switch می توانند بازی Dragon Ball FighterZ را در هفته آینده تجربه نمایند.

کمپانی Bandai Namco اطلاعات جزئی در مورد نسخه Beta بازی Dragon Ball FighterZ به اشتراک گذاشت. صاحبان Nintendo Switch در آخر این هفته اولین تجربه خود را از بازی Dragon Ball FighterZ خواهند داشت.

برای استفاده از نسخه بتا ابتدا باید Beta Client را از وب سایت Switch Eshop یا Nintendo دانلود کنید. Beta در تاریخ 9 آگوست (هیجده مرداد) در 9 PM PT آغاز و در 11 آگوست (نوزده مرداد) 11:59 PM PT به پایان می رسد.

بازیکنان قادر خواهند بود چهار حالت Practice Battle Tutorial ،Arena Match ،Ring Match و Match Party Match را در طول بتا امتحان کنند. بازی Dragon Ball FighterZ همراه با Super Saiyan Blue Goku و Super Saiyan Blue Vegeta برای مجموع 23 کاراکتر قابل پخش است.

بازی Dragon Ball FighterZ در تاریخ 28 سپتامبر برای Nintendo Switch عرضه می شود. کمپانی Bandai Namco اخیرا اعلام کرد که نسخه Switch با چند گزینه جدید multiplayer از جمله 1v1 و 2v2 راه اندازی خواهد شد. ناشر بازی هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه نسخه بتا بازی برای پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 منتشر نکرده است.

کسانی که بازی Dragon Ball FighterZ برای Nintendo Switch را پیش خرید می نمایند چند پاداش مختلف دریافت می کنند. آن ها در هنگام بازی دسترسی سریع به Super Saiyan Blue Goku و Vegeta خواهند داشت. علاوه بر این، کسانی که این بازی را پیش خرید می نمایند یک نسخه دیجیتال ژاپنی Dragon Ball Z: Super Butoden و یک بازی فوق العاده Famicom که هرگز در آمریکای شمالی منتشر نشده را دریافت خواهند کرد.

ممنون از همراهی لحظه به لحظه ی شما عزیزان. امیدوارم با مطالعه این مقاله، بازی Dragon Ball FighterZ  را با پیروزی به سرانجام برسانید. تجربه و نکات آموزشی خود را از بازی Dragon Ball FighterZ برای دوستانتان به شکل دیدگاه در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 6 =