ما اطلاعات جدیدی در آخرین نسخه Super Smash Bros دریافت کردیم. ارائه نهایی مستقیم کمپانی نینتندو در میان اعلامیه ها این بود که وقتی بازی در تاریخ 16 آذر راه اندازی می شود، آن را در یک بسته به همراه بازی Ultimate Super Smash Bros به تعداد محدود عرضه خواهیم کرد.

این نسخه به همراه بازی، علاوه بر یک کنترلر GameCube با نام تجاری Smash و یک آداپتور USB است که به بازیکنان اجازه می دهد به چهار کنترل کننده GameCube برای کنسول سوئیچ خود متصل شوند. تاکنون این بسته نرم افزاری فقط برای اروپا اعلام شده و ممکن است به ایالات متحده آمریکا نیز برسد. بازیکنان می توانند با پرداخت 90 پوند آن را پیش خرید نمایند.

کنترلر GameCube ورودی بهبود یافته ای برای بازی Smash Bros به حساب می آید. Melee در سال 2001 برای GameCube عرضه شد. کنسول اصلی نینتندو پس از این موضوع همچنان از کنترلر جدید پشتیبانی می کند.

نسخه The Limited Edition یک جعبه بزرگ (که با ده ها تن از مبارزان بازی Smash Ultimate تزئین شده) می باشد. هنوز در مورد قیمت اصلی این بسته خبری منتشر نشده است.

Nintendo  هم چنین کنترلر های Smash-themed GameCube را نیز عرضه خواهد کرد. شما می توانید این کنترلر ها را 30 روز قبل از انتشار این بسته، سفارش دهید.

اطلاعیه های نهایی امروز شامل افزودن Simon ،Richter Belmont ،King K. Roo و Dark Samus (به عنوان شخصیت های قابل پخش) می باشد. همچنین این بسته دارای یک Monster Hunter boss و یک موسیقی متن با بیش از 80 آهنگ است.

لطفا نظرات خود را در خصوص نسخه Limited Edition بازی Ultimate Super Smash Bros برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 9 =