بازی Super Smash Bros یک بازی انحصاری برای کنسول Nintendo Switch محسوب می شود. اخبار بیشتری از این بازی به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت. قبل از اینکه مسابقات Melee Grand Finals kicked برگزار شود Nintendo قصد دارد در یک برنامه Nintendo Direct ویژه را در 8 آگوست (هفده مرداد) همین هفته به صورت رسمی پخش نماید.

Direct در ساعت 7:00 PT / 10 AM ET / 3 PM BST شروع خواهد شد. Nintendo مدت زمان ارائه این برنامه را مشخص نکرده و جزئیات بیشتری در مورد آن نشان نداده است. Nintendo تنها تایید می کند که این نسخه مستقیم توسط Masahiro Sakurai (مدیر سری) تحویل داده خواهد شد و همچنین او اطلاعات بازی را به نمایش خواهد گذاشت.

این اولین اطلاعات جدیدی است که نینتندو در مورد بازی Super Smash Bros به اشتراک می گذارد. این بازی برای اولین بار در نمایشگاه 2018  E3 رسما معرفی شد. نینتندو همچنین تایید کرد که نسخه Ultimate یک بازی جدید برای Switch خواهد بود.

بازی Super Smash Bros یک بازی مبارزه ای محسوب می شود و از طراحی جذابی نیز برخوردار است.

در E3 امسال کمپانی Ridley بازی Princess Daisy را به صورت انحصاری برای Nintendo Switch معرفی کرد. بازی Super Smash Bros و Princess Daisy هر دو شخصیت های Amiibo خود را دریافت خواهند کرد (همانطور که جنگجویانی مانند مانند Wolf و Climbers باز می گردند). نینتندو تمام کاراکترهای بازی Super Smash Bros را انتخاب کرده است. Amiibo با نسخه Ultimate سازگار می باشد و برخی از گزینه های نسخه های پیشین به این سری از بازی اضافه خواهد شد.

نسخه Ultimate بازی Super Smash Bros برای Switch Nintendo در 7 دسامبر عرضه خواهد شد. این بازی سال آینده ۲۰ سالگی خود را جشن خواهد گرفت.

با تشکر از همراهی شما عزیزان، امیدوارم نکات یاد شده در این مقاله تاثیر خوبی برای شما به همراه آورد. شما می توانید تجربه و نکات آموزشی خود را از بازی Super Smash Bros برای من، دوستانتان در کامنت های زیر به شکل دیدگاه در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 4 =