رئیس کمپانی Platinum Games درباره کنسول های نسل بعدی گفت: “من مطمئن هستم که همه چیز سریعتر حرکت خواهد کرد، گرافیک بهتر خواهد شد و شاید با گذشت زمان راحتی بیشتر باشد … این برای مصرف کننده خوب است.”

کنسول های بازی جدیدی از مایکروسافت و سونی در حال توسعه هستند، اما سران توسعه بازی Platinum Games Bayonetta، ظاهرا چندان هیجان زده نیستند. Atsushi Inaba گفت: ” بازی های کلاسیک در کنسول های جدید چیزی بیشتر از قبل خواهند بود”.

Inaba همانطور که پیشتر ذکر کردیم، گفت: “من مطمئن هستم که همه چیز سریعتر حرکت خواهد کرد، گرافیک بهتر خواهد شد و شاید با گذشت زمان راحتی بیشتر باشد … این برای مصرف کننده خوب است. البته موضوع صادقانه این است که در مقایسه با نسل های گذشته فراتر نمی رود و فوق العاده نوآورانه نیست.”

Inaba ادامه داد که در گذشته کنسول های بازی قبلا “custom chips” را معرفی کرده بودند که بر روی کامپیوتر امکان پذیر نبود. اما امروز؟ شما به آن نگاه می کنید و فقط چیزهایی را که در حال حاضر وجود دارد جذب می کنید.”

در عین حال PS5 و Project Scarlett از تراشه های سفارشی از AMD پشتیبانی می کنند. ما هنوز تمام جزئیات مربوط به هر کنسول را نمی دانیم، اما هر دو شرکت اعلام کرده اند سیستم های جدید خود را به چیزهایی مانند سازگاری با بازی های پیشین، ray tracing و بارگذاری سریع تر ارائه خواهند داد، در حالی که آنها هم ظاهرا زمان بارگذاری سریع تر را به لطف درایو حالت جامد ارائه خواهند داد.

Inaba گفت که او بیشتر در مورد بازی cloud به جای «چیزهایی که قبلا وجود داشته است اما به میزان معینی بازنویسی شده است، بسیار هیجان زده است». او گفت: “به همین دلیل است که من به دنبال چیزهایی مانند سیستم عامل های cloud هستم که نوآوری را نشان می دهد و چیزی بسیار، بسیار متفاوت است. آنها سیستم عامل هایی هستند که من را تحریک می کنند تا احساس کنم نوآوری های بیشتری در میان است.”

پروژه Scarlett در تابستان 2020 راه اندازی می شود، در حالی که ps5 سونی تنها به نمایش درآمده و انتظار می رود در همان حوالی کنسول مایکروسافت منتشر شود. Platinum هم اکنون بر روی چندین بازی از جمله Bayonetta 3 که به Nintendo Switch مشغول کار است.

لطفا نظرات خود را درباره نظرات کمپانی Platinum Games به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + نه =