مدیر اجرایی شرکت Take-Two Interactive، شرکت مادر Rockstar Games طی یک خبر اظهار داشت: فقط مسئله زمان در Cross Platform اهمیت دارد. صنعت بازی های ویدئویی، تلویزیون، فیلم ها و موسیقی به اینگونه می باشند که محتویاتی که در یک پلتفرم دارید در یک سخت افزار دیگر قابل استفاده نیست اما این روزها رو به پایان است.

Strauss Zelnick در جریان Goldman Sachs Communacopia Conference بیان کرد در نهایت من فکر می کنم در یک جهان Cross Platform برای بسیاری از عناوین قرار خواهیم گرفت (که مطئنا بین کنسول و PC خواهد بود).

Zelnick گفت مایکروسافت “اساسا از سیستم Cross Platform استفاده نموده،” که احتمالا مرجع سیستم Xbox Play Anywhere شرکت است. در حالی که مایکروسافت از مدت‌ها پیش امکان کراس پلی را بین بازیکنان xbox1 و pc در آثار انحصاری خود برقرار کرد.

با خرید یک بازی پشتیبانی شده در پلتفرم Xbox یا PC یک کپی از آن در یک سیستم دیگر با تمام پیشرفت ها و دستاوردها قابل استفاده می باشد.

Zelnick در ادامه بیان کرد سیستم های بسته در حال فرو ریختن هستند و ما به دنبال کسب رضایت مصرف کنندگان می باشیم. اگر قصد ایجاد قوانینی دارید که به نفع مصرف کنندگان نیست و فقط به خود و سود شرکتتان فکر می کنید سخت در اشتباه هستید و باید بیندیشید مصرف کنندگان از شما چه می خواهند.

سرویس Game-Streaming

Zelnick در طی مصاحبه خود گفت Game-Streaming در طی 1 تا 3 سال آینده سیر صعودی خواهد شد. شرکت هایی که مرکز داده های “Hyperscale” را در سراسر جهان اداره می کنند، بهترین موقعیت برای موفقیت هستند. Zelnick نام هیچ شرکتی را بیان نکرد ولی مایکروسافت قبلا تایید کرده که در حال کار بر روی سرویس Game-Streaming

Zelnick اشاره کرد که حدود 120 میلیون واحد ps4 و xbox1 در بازار امروز در مقایسه با حدود 2 میلیارد کامپیوتر وجود دارد. او در ادامه بیان کرد برخی ممکن است هنوز کنسول های سنتی را ترجیح دهند. بنابراین به طور قطع نمی توان بگویم streaming چه تاثیری بر صنعت بازی های ویدیویی خواهد داشت.

علاوه بر مایکروسافت، EA در حال کار بر روی سرویس Game-Streaming می باشد. سونی در حال حاضر یک سرویس streaming در قالب PlayStation Now را اجرا می کند.

ضمن تشکر و قدردانی فراوان از همراهی شما عزیزان. لطفا نظرات خود را درباره این سیستم Cross Platform و Game-Streaming برای من، گروه crocogame در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 19 =