بازی Battlefield 5 در حال حاضر برای مشترکین EA یا Origin Access پس از یک انتظار طولانی و تاخیر زمانی در دسترس می باشد. این بازی، بازیکنان را به صورت نمادین در جنگ جهانی دوم قرار می دهد. اما آیا می تواند به بزرگترین بازی این نسل برسد؟

در این سال بازی Battlefield رقیب اصلی و بزرگ Call of Duty بوده است. البته Call of Duty از مبارزات تک نفره اجتناب کرده و Battlefield 5 در مقابل بازی تکنفره همچنان ایستادگی کرده. در ادامه باید بگوییم که افراد زیادی در برابر اینکه این بازی با اتفاقات و بسته های مختلف در راه می باشد. حالت Battle Royale این بازی با نام Firestorm سال آینده منتشر می شود و کمپانی DICE ادعا دارد که پشتیبانی خوبی از این بازی به عمل می آورد.

Michael Higham گفت: موضوعات بسیاری برای کاووش از جمله نیروهای سربازان، سیستم سنگر سازی (چگونگی تخریب ممکن است بر روی دینامیک نقشه تاثیر بگذارد) و غیره وجود دارد. هنوز Battlefield پایدار است اگر بازی Battlefield V بتواند بدرخشد.

سایت GameSpot– بدون نمره

در حال حاضر به نظر می رسد بازی Battlefield 5 یک دگرگونی مثبت در این زمینه است. این مجموعه سنت و عادت های مرسوم خود را حفظ کرده و طراحی باورنکردنی صدا و سلاح های تاثیرگذار در یک مقیاس بزرگ وجود دارد.

سایت  Gaming Trend — 9/10

پس از گذراندن یک بازی در طول زمان متوجه موضوعات بسیاری برای اکتشاف شدیم. ده ها کلکسیون در مبارزات تک نفره وجود دارد. تعداد زیادی از چالش های هفتگی به طور نامحدود و Tides of War ظاهر خواهد شد. Battlefield 5 بهترین قسمت این سری بوده و همچنین بهترین FPS این فصل به حساب می آید.

سایت PC Games N — 9/10

بازی Battlefield 5 بهترین عنوان تک نفره را ارائه می دهد. نمایش وحشتناک جنگ به ندرت دیده می شود. این بحران گاهی چند نفره می شود و برای آسیب رساندن به خانه شما ضربه های شدیدی وارد می کند.

سایت CG Magazine — 8/10

با وجود خبرهای بد ابتدایی، من به شرکت DICE به عنوان یک توسعه دهنده خوب اعتقاد زیادی دارم. این تیم در سال جاری توسط عنوان Battlefield 5 یک بازی تیراندازیی منحصر به فرد را ارائه می کند.

سایت Digital Trends — 6/10

بازی Battlefield 5 یک تیراندازی منحصر به فرد در طی جنگ جهانی دوم می باشد و توانایی تبدیل شدن به یکی از بزرگترین بازی های حال حاضر را دارد. Black Ops 4 و Wolfenstein II: The New Colossus رقیبان قوی ای برای این بازی به حساب می آیند. رقابت در بین این بازی ها به شدت بالا است و Battlefield 5 نمی تواند به  Battlefield 1 ضربه ای وارد نماید. اگر طرفدار بازی های شرکت DICE هستید مطمئنا از این عنوان به شدت لذت خواهید برد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Battlefield 5 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =