اطلاعاتی از نقشه جدید بازی Overwatch منتشر شد

کمپانی Blizzard Entertainment با انتشار تریلری، اطلاعاتی از نقشه باستانی Petra در بازی Overwatch را برای بازیکنان به نمایش گذاشت. این بازی بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 قابل اجرا می باشد. اطلاعاتی که از تریلر منتشر شده دریافتیم این بود که محیط های نقشه به صورت باستانی طراحی شده اند. البته هنوز زمان مشخصی برای عرضه آن اعلام نشده است.

pc      ps4     xbox1     بازی Overwatch


نگاهی به بازی Overwatch

Overwatch یک بازی گروهی به سبک تیراندازی از دید اول شخص می باشد. این بازی توسط کمپانی Blizzard ساخته و عرضه شده است. به طور کلی، گیم پلی بازی مشارکت قهرمانان را هدف قرار می گیرد. همچنین بازی Overwatch از تاریخ 2016 پا به دنیای Game گذاشته است. در ادامه این مقاله به نقشه جدیدی از این بازی می پردازم.

در نقشه Petra با یک شهر تاریخی در کشور اردن روبرو می شویم. سازندگان، تکنولوژی را با دنیای باستانی برای جذابیت بیشتر ترکیب کرده اند. همچنین وجود نورهای آبی و سبز، جلای خاصی به این فضا بخشیده است.

داستان بازی در زمان Petra

گروهی از باستان شناسان برای حفاظت از Petra شروع به انجام عملیات مختلف می کنند. اما در این بین با نیروهای دشمن  مواجه شده و با آنها به مبارزه می پردازند. هرکدام از کاراکترها که به امتیاز مورد نظر دست یابد، پیروز خواهد شد.

پیچ و تاب های زیبا، غارهای عمیق، چشم اندازهای باشکوه و بسیاری از موارد دیگر، دست به دست هم داده اند تا Petra را به یک نقشه خاص تبدیل کنند.

صخره هایی بسیار مرگبار در این نقشه همواره شما را به سوی مرگ می کشاند. از خطرات موجود در مسیر می توان به زمین های سست اشاره کرد. زمین هایی که هر آن ممکن است زیر پای شما را خالی شود. از این رو باید بیشتر مراقب مسیر پیش روی خود باشید.

سکوی پرشی به رنگ سبز در نقشه Petra وجود دارد. این سکو به شما امکان پرش در ارتفاعات را می دهد. همچنین از این ویژگی در بسیاری از استراتژی های مختلفتان می توانید بهره ببرید.

ما در نقشه Petra شاهد اضافه شدن چندین پوسته برای کاراکترهای اصلی بازی خواهیم بود. به علاوه محتویات دیگری نیز برای کاربران در نظر گرفته شده که باید برای لذت بردن از این سرزمین تاریخی کمی صبور باشیم.

نقشه Petra بر اساس گمانه زنی ها در سال روز تاسیس بازی Overwatch (از تاریخ 1 خرداد تا 21 خرداد) در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

نا گفته نماند که بازی Overwatch جوایز بسیار ارزنده ای از مراسم The Game Award (به عنوان بهترین بازی سال 2016) دریافت کرده است. اگر تا کنون این بازی مهیج را خریداری نکرده اید من آن را به شما توصیه می کنم. هم اکنون این بازی بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 قابل اجرا می باشد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Overwatch و نقشه Petra برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − چهارده =