ما در این مقاله خدمات Stream کنسول xbox را برای شما شرح خواهیم داد.

یکی از هیجان انگیزترین و جاه طلبانه ترین پروژه های Xbox در آثار xCloud است که سرویس پخش بازی مایکروسافت به حساب می آید. این اتفاق در حال حاضر به یک نقطه عطف بزرگ تبدیل شده است. Phil Spencer ریئس xbox در توئیتر رسمی خود گفت:” تیمی که در xCloud کار می کنند به تازگی “release tohome” را برای xCloud به پایان رسانده اند”. Spencer افزود برنامه همیشگی این بوده است که xCloud در سال 2019 در مسیر آزمایش عمومی قرار گیرد و برای افراد بیشتری در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه مقاله اطلاعاتی را درباره خدمات Stream کنسول xbox به اشتراک بگذارید.

طبق گفته Brad Sams، کمپانی مایکروسافت قصد دارد در خرداد ماه 98 در کنفرانس E3 سیستم xCloud خانگی خود را به عموم نشان دهد. xCloud در واقع عنوان کاری سرویس stream است. کمپانی مایکروسافت بسیار امیدوار است که بازی های xCloud کنسول با کیفیت بالایی در هر دستگاه پخش شود و ما قبلا این سرویس را در Forza Horizon 4 این سرویس دیده ایم.

xCloud در برابر سایر سرویس های پخش مشابه Google Stadia بالا خواهد رفت و مسلما به موفقیت خواهد رسید. Mike Nichols (در کمپانی مایکروسافت) اخیرا گفته است گوگل محتوای قانع کننده ای دارد تا سرویس خود را جذاب تر نماید. بازی مبتنی بر Cloud تکنولوژی نسبتا جدید و پیچیده ای است که تمامی بازیکنان به شدت مشتاق برنامه های آتی این کمپانی های بزرگ می باشند.

لطفا نظرات خود را درباره نقطه عطف خدمات Stream کنسول xbox به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید. با سایت crocogame همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این باره کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 9 =