تاریخ انتشار بازی FIFA 19 برای پلتفرم های PS4 ،Xbox1 ،Nintendo Switch و PC تایید شد.

بازی FIFA 19 به طور رسمی در کنفرانس مطبوعاتی E3 2018 رونمایی شد. با نگاهی کوتاه به این بازی در می یابیم رویدادهای ورزشی سال جاری در این نسخه لحاظ شده است. همینطور لیست پلتفرم های بازی PS4 ،Xbox1،Nintendo Switch و PC نیز منتشر شده است.

بازی FIFA 19 در تاریخ 28 سپتامبر (شش مهر) منتشر می شود. البته نسخه اولیه آن سه روز زودتر (25 سپتامبر) در دسترس قرار می گیرد. شرکت EA طی خبری اعلام کرد بازی FIFA 19 مفتخر به گرفتن مجوز بازی های لیگ قهرمانان اروپا می باشد (از آن جایی که رقیب پیشگامشان بازی PES و شرکت Konami (پیشتر در سال جاری) حقوق خود را نسبت به تمامی مسابقات UEFA از دست داده اند). این خبر نشان دهنده این است که مجموعه بازی FIFA به طور انحصاری مجوزساخت بازی های مطرح فوتبال در دنیا از جمله جام جهانی 2018 (که اخیرا وارد بازی FIFA 18 شده است) را به دست آورده است.

امسال بازی PES 2019 کمی زودتر از زمان معمولِ هر ساله خود منتشر می شود. رقیب بازی FIFA قبل از پایان ماه آگوست (اوایل شهریور) چند هفته زودتر از FIFA 19 به بازار عرضه خواهد شد. ضمن این که سال گذشته بازی FIFA در زمان مناسبی منتشر شد.

از جمله نکات مثبت بازی FIFA 18 این است که تغییرات متفاوت در دنیای فوتبال از جمله به روز رسانی های تیمی، اهداف روزانه و اتفاقات معمول را از دنیای واقعی به دنیای بازی های ویدیویی انتقال داد. از طرفی سری بازی های فوتبالی شرکت EA به مراتب از بازی PES 2018 (که روان تر و راضی کننده تر است) عقب تر است. پیشرفت مجموعه FIFA قابل توجه بوده اما برای منحصر بودن جای کار بسیاری دارد.

لطفا نظرات خود را درباره ی بازی FIFA 19 برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در انتهای همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی FIFA 19 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 4 =