رویداد EA Play در حال برگزاری می باشد. بازی Madden NFL 19 در میان عناوین بازی های شرکت EA (در خبرهای کنفرانس پیش از نمایشگاه E3) به چشم می خورد. سهم امسال از مجموعه بازی های فوتبال آمریکایی برای پلتفرم های PS4 و Xbox1 تایید شد. به تازگی در یافته ایم برای اولین بار بعد از مدت ها مجموعه بازی های فوتبال آمریکایی برای پلتفرم PC نیز منتشر خواهد شد.

شرکت EA اعلام کرد بازی Madden NFL 19 در تاریخ ده آگوست (نوزده مرداد) برای پلتفرم PC و نسخه های کنسولی آن منتشر می شود. بازی Madden NFL 19 اولین بازی ای می باشد که بعد از مدت ها برای پلتفرم pc ارائه می گردد. آخرین بازی عرضه شده برای پلتفرم pc بازی Madden 08 در سال 2007 بوده است.

EA Sports اظهار کرد بازی Madden NFL 19 برای پلتفرم Nintendo Switch عرضه نمی شود.

بازی Madden NFL 19 در نسخه های استاندارد و Hall of Fame منتشر خواهد شد. اگرچه نمی دانیم عکس چه کسی بر روی جلد نسخه استاندارد می آید اما عکس Terrell Owens بر روی جلد نسخه HOF خواهد بود. آن هایی که نسخه استاندارد را سفارش داده اند بسته ای شامل پنج تیمِ طلاییِ افسانه ای و بازیکنی حرفه ای از تیم مورد علاقه شان انتخاب می کنند. در حالی که رزرو نسخه HOF علاوه بر موارد ذکر شده، سه روز زودتر به کاربران اجازه دسترسی به بازی را خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + پانزده =