در رویداد EA Play (در نمایشگاه E3 2018) بازی Sea of Solitude از مجموعه بازی های اصلی شرکت EA معرفی و همراه با این بازی تریلری از آن نیز منتشر شد. در این تریلر دنیای زیبا و سرشارِ بازی Sea of Solitude با هیولاهای شکارچی به نمایش درآمد. این بازی بر روی پلتفرم های PC ،PS4 و Xbox1 قابل اجراست.

بازی Sea of Solitude توسط استودیوی Jo-Mei واقع در برلین ساخته شده است. داستان بازی با دختری -که به هیولا تبدیل شده- شروع می شود. هدف بازی یافتن علت تبدیل شدن دختر به هیولا و کمک کردن به وی برای بازگشت به حالت انسانی است. تم اصلی بازی Sea of Solitude تنهایی و تاثیر آن بر انسان ها را به نمایش می گذارد. بازی Sea of Solitude یک بازی ویدیویی ماجراجویانه است که ناشر آن شرکت EA می باشد. در این بازی در قالب دختری جوان به نام Kay بازی می کنید. Kay در داستان بازی از شهرهای غرق شده و خالی از سکنه می گذرد تا دریابد چرا به هیولا تبدیل شده است.

کارگردان خلاق این بازی Cornelia Geppert اشاره کرد پروژه این بازی، هنرمندانه و شخصی بوده و درواقع وی سعی در شناخت و غلبه بر احساسات و ترس های خویش داشته است.

در کنار بازی Sea of Solitude، بازی Unravel 2 (که امروز منتشر شد) از مجموعه بازی های اصلی شرکت EA نیز معرفی شد.

کروکو تیم تمامی خبرها، تریلرها و جزئیات بازی های مختلف را از این رویداد خبری پوشش می دهد. برای دریافت اطلاعاعات بیشتر از نمایشگاه E3 2018  با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هجده =