شرکت Bethesda به صورت رسمی از نسخه بعدی سری دوست داشتنی Fallout رونمایی کرد. پس از یک روز تبلیغ آنلاین، شرکت Bethesda با تریلری مختصر از نکات، تنظیمات و Vault 76 پرده برداشت. اما Todd Howard رئیس شرکت Bethesda قبل از پخش تیزر اعلام کرد: این فقط تیزری از بازی است و منتظر مجموعه کامل آن در نمایشگاه E3 2018 باشید. بازی Fallout 76 روی پلتفرم های PC ،PS4 و Xbox1 قابل اجرا می باشد.

به هر حال با مشاهده همین تیزر اطلاعات زیادی به دست آوردیم. چندین بار ویدیوی تیزر بازی Fallout را مشاهده کردیم و به نکات قابل توجهی دست یافتیم. شرکت Bethesda پلتفرم هایی که بازی در آن قابل اجراست معرفی کرده اما تاریخ دقیقی از انتشار بازی در دست نیست. همیشه شرکت Bethesda برای هیجان بیشتر ِبازیکنان اطلاعات بازی را بدون برنامه منتشر می کند، و هیچگاه اطلاعات کاملی از بازی در اختیار کاربران قرار نمی دهد. اما پیش بینی شده زمان زیادی تا رونمایی از بازی Fallout 76 نمانده است.

بی شک اطلاعات بیشتری از بازی در کنفرانس خبری این شرکت در نمایشگاه E3 (ده ژوئن (20 خرداد)) در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. همینطور اطلاعاتی از بازی های در دست ساخت این شرکت (بازی Rage 2 و بازی های دیگر) در نمایشگاه E3 خواهیم داشت.به نظر می رسد E3 2018 بزرگترین نمایشگاه بازی های ویدیویی تا به امروز خواهد بود.

بازی Fallout 76 بر روی چه پلتفرم هایی قابل اجراست؟

طبق اعلام Bethesda، بازی Fallout 76 روی پلتفرم های PC ،PS4 و Xbox1 قابل اجرا می باشد. اما حرفی از پلتفرم Nintendo به میان نیامده است بنابراین فعلا فقط برای سه سیستم عامل ذکر شده منتشر خواهد شد.

توسعه دهنده بازی Fallout 76 چه کسی می باشد؟

Bethesda Game Studios (که مسئول بازی هایی چون Elder Scrolls ،Fallout 3 و Fallout 4 است) بر روی بازی Fallout 76 کار می کند. همچنین در بازی Fallout 76 امکان همکاری استودیو های دیگر Bethesda علاوه بر BGS وجود دارد. اما در حال حاضر در اخبار موثق فقط از استودیوی BGS صحبت می شود. استودیو Obsidian نیز از قبل عدم همکاری خود در پروژه بازی Fallout 76 را اعلام کرده است.

Vault 76 چیست؟

با توجه به اسم بازی (Fallout 76) و نکاتی که در تریلرآن آمده، به نظر می رسد Vault 76 نقش مهمی در بازی ایفا می کند. (اگرچه مشابه مکان های بازی های قبلی نیست) . پیشتر در هر دو بازی Fallout 3 و Fallout 4 به این مکان اشاره شده است. طبق Fallout Wikia، پانصد نفر ازاعضای گروه کنترل(که مورد آزمایش هستند) در Vault 76 ساکن هستند. طبق قرار، Vault 76 پس از گذشت 20 سال از جنگ هسته ای به روی مردم باز می شود. زمان بازی با توجه به پوستری از Vault 76 به جشن 300 سالگی آمریکا در سال 2076 بر می گردد.

بازی Fallout 76 در چه زمانی رخ می دهد؟

بازی Fallout 76 در سال 2102 (بر اساس آنچه در تریلر Pip-Boy نمایش داده شد) رخ می دهد. بمباران داستان Fallout در سال 2077 اتفاق می افتد. داستان های اولین بازی Fallout درسال 2161، Fallout 2 در سال 2277، بازی New Vegas در سال 2281 و Fallout 4 در سال 2287 رخ می دهند. با توجه به سال های ذکر شده Fallout 76 مدت ها قبل از این سری بازی ها پیش آمده و تصویر متفاوتی از دنیا را به نمایش می گذارد. تاریخ دقیق Fallout 76 با توجه به تریلر Pip-Boy، بیست و هفت اکتبر سال 2102 می باشد که اشاره ای به تاریخ انتشار بازی نیز دارد.

Reclamation Day در بازی Fallout 76 چیست؟

تزیین Vault 76 با پوستر Reclamation Day یکی از صحنه های قابل توجه از تریلر این بازی می باشد. با توجه به جشن و تصاویر به نظر می رسد روز بازگشایی Vault بوده و مردم بازسازی دنیا را جشن می گیرند. یکی از نکات قابل توجه عدم تطابق تاریخ های ذکر شده است (Vault قرار بود 20 سال پس از بمباران باز شود اما چرا 25 سال گذشته است؟!).

چه موسیقی ای در بازی Fallout 76 پخش می شود؟

تریلر با پخش موسیقی (آهنگ “Country Roads” از John Denver) به دست Pip-Boy آغاز می شود. آهنگ درباره بازگشت به خانه در ویرجینیای غربی صحبت می کند که احتمالا به محل بازی Fallout 76 اشاره دارد.

آیا Fallout 76 یک بازی Survival آنلاین می باشد؟

طبق گزارشی از Kotaku ،Fallout 76 بازی متفاوتی خواهد بود. این بازی المان های survival را از بازی Rust الهام گرفته است. با این که شرکت Bethesda به طور رسمی صحبتی درباره بازی Fallout 76 نکرده اما می دانیم بدون شک در نمایشگاه E3 به این بازی توجه بسیاری خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =