همه از این موضوع آگاه هستند که سرویس Steam در فصل تابستان بازی‌ های بسیار خوبی را با قیمت ‌های مناسب در دسترس کاربران خود قرار می‌ دهد که انتخاب و خرید بین آن‌ ها سخت خواهد بود. مردم در Humble Store منتظر روزهای پایانی فصل برای تخفیفات تابستانی Steam بودند. اما هم اکنون تا تاریخ 13 سپتامبر می توانند از این تخفیفات استفاده نمایند.

هزاران بازی از ناشران نام آشنایی همچون Bethesda ،Rockstar ،Capcom ،Activision ،Square Enix و موارد دیگر در این فروش به چشم می خورد. اجازه دهید نگاهی به برخی از بهترین معاملات در فروش تابستانی Steam بیاندازیم.

تمام متقاضیان می توانند با 15 دلار Grand Theft Auto Collection را خریداری نمایند. این بسته شامل بازی هایی همچون GTA 3 ،Vice City ،San Andreas ،GTA 4 و اپیزودهای Liberty City می باشد. این بازی ها را قادرید به صورت جداگانه با نرخ های تخفیف متفاوت خریداری کنید.

اگر می خواهید بازی GTA را خریداری کنید بهتر است در GTA Online هزینه نمایید در این صورت Criminal Enterprise Starter Pack با قیمت 20 دلار در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

بسیاری از بازی های بزرگ دیگر نیز در تخفیفات تابستانی Steam به فروش می رسند. از جمله می توان به مواردی همچون Call of Duty اشاره نمود. بازی Call of Duty نسبت به سال قبل 36 دلار و Black Ops III Zombies Chronicles Edition به 45 دلار کاهش قیمت داشته است. بازی Fallout 4 با قیمت 15 دلار و نسخه ویژه V Scribem V / Skyrim فقط با 20 دلار به فروش خواهند رسید.

از دیگر بازی های موجود می توان به Hollow Knight با قیمت 10 دلار اشاره نمود. Planet Coaster یک بازی ویدیویی است که این امکان را به شما می دهد تا به طراحی پارک های معروف در دنیا بپردازید این بازی هیجان انگیز با قیمت 20 دلار به فروش می رسد.

تعداد بازی هایی که در تخفیفات Steam Summer به فروش می رسند بسیار زیاد است. شما می توانید با هزینه ی کم به بسیاری از بازی های مورد علاقه خود دست پیدا کنید. وقت را هدر ندهید و تا تاریخ 13 سپتامبر به خریدن بازی ها اقدام نمایید.

لطفا نظرات خود را درباره ی تخفیفات تابستانی Steam برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − یک =