Psyonix توسعه دهنده بازی Rocket League اعلام کرده است که “در حال پیوستن به خانواده Epic Games می باشد” و انتظار می رود که اواخر ماه May یا اوایل ماه June نزدیک شود. در یک پرسش و پاسخ، استودیو تلاش کرد تا طرفداران Rocket League را قانع کند که هیچ چیز در مورد استفاده روزمره از بازی محبوب آنها تغییر نخواهد کرد.

استودیو می گوید، در کوتاه مدت هیچ چیز در مورد بازی تغییر نخواهد کرد. سازندگان به طور مداوم برای به روز سانی ها در تلاش هستند و قصد دارد به سرعت بازی را پیشرفته نماید. Psyonix می گوید در طولانی مدت قصد دارد بازی را به فروشگاه Epic Games بسپارد و از اهرم های اعطا شده توسط این شرکت به “رشد بازی در راه هایی که قبلا نمی توانستیم انجام دهیم” استفاده کند. Psyonix می گوید این “افزایش پتانسیل و منابع ما را افزایش می دهد”.

در نهایت، Psyonix می گوید: “این همان تیمی است که ما همیشه در آن حضور داشتیم” در ادامه می گویند که اخراج و یا تغییر مجدد کارکنان برای آینده نزدیک برنامه ریزی نشده است. Rocket League از زمان راه اندازی یک پایگاه اصلی بوده و حتی برای کمک به پشتیبانی متقابل پلتفرم نیز قرار داشته است. سازندگان موفقیت خود را در loot boxe ها دیده اند و آنها اخیرا تحت نظارت قرار گرفته اند. در نتیجه Psyonix مجبور شد معاملات را از دو کشور خارج کند.

در همین حال، Epic Games اخیرا اقدامات تهاجمی انجام داده است. Epic Games Store خود را بازی های آنلاین محبوبی از جمله Fortnite خود را به چالش می کشد. هم اکنون این کمپانی خود را با این بازی همراه ساخته و امیدواریم با موفقیت بیشتری همراه شوند.

لطفا نظرات خود را درباره همراهی کمپانی Epic Games با بازی Rocket League را به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Rocket League Collectors Edition برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 2 =