تاریخ انتشار بازی FIFA 19 به سرعت در حال نزدیک شدن است. کمپانی EA در خصوص این بازی اطلاعات جدید و بیشتری را فاش کرد. جالب ترین تغییر این که Kick Off (قبلا در حالت نمایش استاندارد بود) دوباره پیاده سازی و انجام شده است. علاوه بر این، FUT 19 و Ultimate Team جایگزین فصل آنلاین بازی شدند. همچنین یک sub-mode جدید به نام Division Rivals نیز به بازی افزوده گشته است.

FIFA 19’s Kick Off گزینه های بیشتری نسبت به نسخه های پیشین ارائه می کند. شما هنوز هم می توانید بازی را به طور کلاسیک انجام دهید یا از هر میزان گزینه های موجود بهره ببرید. این بدان معناست که اگر تغییرات را نپسندیدید به همان سبک گذشته آن را ادامه دهید.

شما می توانید مسابقات خود را به طور خاص انتخاب کنید. مفسران Martin Tyler و Alan Smith با Derek Rae و Lee Dixon در FIFA 19 جایگزین شده اند. شما می توانید مفسر دلخواه خود را در لیگ اروپا انتخاب نمایید.

سازندگان FIFA 19 به شما قابلیت تصمیم گیری در مورد 2 نفره بازی کردن را نیز می دهند. به این صورت که شما در دو تیم مجزا حتی از راه دور نیز می توانید به مسابقه بپردازید. به طور مشابه شما می توانید بهترین سری را انتخاب کرده و سه یا پنج مسابقه را در برابر دوست یا AI تجربه کنید.

با این حال جالبترین جنبه Kick Off، توانایی تنظیم House Rules می باشد. این چیزی است که بسیاری از بازیکنان FIFA در برابر دوستان خود انجام داده اند. اما اکنون کمپانی EA به شما اجازه می دهد قوانین ویژه ای را در بازی خود وارد نمایید.

Ultimate Team دارای چندین ویژگی جدید است. بخش آنلاین چیزی فراتر از قبل را نشان نمی دهد. بخش آفلاین هنوز هم در دسترس خواهد بود. همچنین رقیب بخش آنلاین Division Rivals خواهد بود.

تمامی مسابقات هفتگی برای کسانی انجام می شود که در سطح مشابه شما قرار دارند. کمپانی EA می خواهد قسمت های اضافی بخش آنلاین کمی کاهش دهد و تنها به بخش های مورد نیاز آن بسنده می کند.

بخش FUT با افزودن Champions Channel، اجازه بررسی و مشاهده مسابقات قهرمانی گذشته را به بازیکنان می دهد. بازیکنان می توانند در این بخش به تجزیه و تحلیل چگونگی انجام بازیکنان دیگر بپردازند.

آیکون های تایید شده در بازی FIFA 19 عبارتند از:

Rivaldo ،Johan Cruyff ،Frank Lampard ،Steven Gerrard ،Eusebio ،Clarence Seedorf ،Claude Makelele و Raul.

خارج از FUT و Kick Off ما از بازی FIFA 19 داستان Alex Hunter در The Journey را می دانیم. همچنین ما می توانیم پیشرفت هایی در مورد حالت Career و Pro Clubs را از بازی انتظار داشته باشیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی FIFA 19 با سایت crocoagme همراه باشید.

تاریخ انتشار بازی FIFA 19

بازی FIFA 19 در تاریخ 6 مهر 97 بر روی پلتفرم های pc ،ps4 ،xbox1 و nintendo switch در حال راه اندازی می باشد. این بازی در کنار رقیب سر سخت خود PES 2019 به بازار منتشر می شود و باید برای رقابت این دو بازی بی صبرانه منتظر بود.

لطفا نظرات خود را درباره بازی FIFA 19 برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی FIFA 19 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =