Andrew Wilson و مدیران دیگر، پاداش نقدی خود را کاهش دادند و پول را به bonus pool توسعه دادند. مدیر عامل شرکت Electronic Arts، اندرو ویلسون و تعدادی از مدیران ارشد دیگر، پاداش نقدی خود را برای آخرین سال مالی که تا 11 فروردین به پایان رسید، کاهش داد. این در تاریخ 31 خرداد در کمیسیون اوراق بهادار و بورس تأیید و توسط GameDaily گزارش شده است. “هیئت مدیره و کارکنان ما درخواست کردند که جایزه نقدی برای 2019 مالی دریافت نکنند.” در ادامه از مبالغ پاداش های نقدی شرکت EA مطلع خواهید شد.

در ضمیمه ذکر شده است که Wilson و مدیران دیگر به دلیل نتایج بد مالی EA در سال مالی 2019، و “به منظور حفظ همبستگی با فلسفه پرداخت جبران اجرایی ما”، پاداش نقدی خود را کاهش دادند. در حالی که ما از نتایج مالی سال 2019 ناامید هستیم، چالش هایی را که ما با آن مواجه همی شویم را درک می کنیم و همچنان تمرکز خود را بر نحوه استفاده از نقاط قوت شرکت خود برای بهره برداری از فرصت هایمان خواهیم آموخت.

EA در سال مالی 2019، 4.95 میلیارد دلار درآمد داشت که در مقایسه با سال مالی گذشته 5.15 میلیارد دلار بود. رکورد درآمد ممکن است شگفت انگیز باشد به این معنا که EA در طول سال یک ضربه بزرگ با Apex Legends به وجود آورد. EA در طول سال نیز دارای چندین رکورد پرقدرت بود، از جمله Battlefield V و Anthem، که هر دو عملکرد نامناسب داشتند.

از دیگر مدیران EA که پاداش نقدی خود را برای امسال دریافت کردند، شامل CFO Blake Jorgensen، CTO Kenneth Moss، افسر ارشد بازاریابی Chris Bruzzo و Laura Miele سرپرست ارشد استودیو بود. Patrick Soderlund، که در August 2018 از EA خارج شد، همچنین گزارش داد که پاداش او را داده است. EA گزارش داد که Soderlund 20 میلیون دلار در پاداش سهام برای اقامت در شرکت ارائه می دهد.

با توجه به GameDaily، مدیران EA پاداش نقدی خود را کاهش دادند و به جای آن پول را به یک صندوق جایزه برای پرداخت به بازیکنان پرداخت کردند. با توجه به GameDaily، پاداش ها به مبلغ 4.8 میلیون دلار به کارمندان پرداخت می شود و این پاداش 20 میلیون دلاری را از Soderlund حساب نمی شود. Wilson در حال حاضر 1.192 میلیون دلار در سال، در حالی که Jorgensen مبلغ $850,000 می گیرد. Moss و Bruzzo هر سال 675000 دلار می پردازند. Miele، که فقط به عنوان سرپرست اصلی استودیو آغاز شده، سالانه 675000 دلار نیز می پردازد. Soderlund که در سال مالی 2019 EA را ترک کرد، 475،572 دلار به عنوان حقوق پایه درآمد داشت. (همه اعداد به دلار می باشد).

در دیگر اخبار شرکت EA ، Wilson می گوید که معتقد است که BioWare’s Anthem در آینده می تواند موفقیت های خود را پس از آن که در اوایل امسال شروع به کار می نماید، پیدا کند.

لطفا نظرات خود را درباره شرکت EA به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Anthem برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =