شرکت Telltale Games اعلام کرده است که تعداد زیادی از شرکای بالقوه خود را از دست داده و کارکنان مابقی بر روی نسخه ی جدید بازی تحت عنوان The Walking Dead: The Final Season مشغول به کار هستند.

بعضی از کاربران به دلیل اتمام نسخه ی The Walking Dead: The Final Season (در 25 سپتامبر بر روی پلتفرم های Nintendo swich ،pc ،xbox1 و ps4 روانه بازار می شود) بسیار خوشحال هستند و از سویی برخی، به دلیل نبود بسیاری از توسعه دهندگان در اتمام پروژه The Walking Dead: The Final Season ناراحت می باشند.

در سال 2017 مدیر عامل این استودیو طی مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که استودیو در اوضاع بسیار خوبی قرار دارد و تمامی شایعات مبنی بر بد بودن اوضاع استودیو اشتباه می باشد. او همچنین اذعان کرد که بسیار مشتاق است که عناوین جدیدی را برای سال 2019 معرفی کند.

بر اساس گزارشات اخیر، شرکت Telltale Games بیش از 200 کارمند خود را بدون هیچگونه پرداخت خسارت اخراج کرده است. به همین دلیل این کمپانی با بازخورد های منفی مواجه شد. این اقدام کمپانی Telltale، منجر به تظاهرات در رسانه های اجتماعی در حمایت از کارکنان شرکت گردید.

نظر Cory Barlog در مورد Telltale Games

Cory Barlog کارگردان بازی مشهور God of War از شرکت Telltale Games خواست رفتار مناسبی با کارکنانش داشته باشد. Cory Barlog در ادامه بیان کرد من امیدوارم شرکت Telltale Games حقوق تمام کارکنان خود را پرداخت و پس از آن به اتمام پروژه اقدام نماید.

Cory Barlog در حساب شخصی خود در توییتر بیان کرد: “امیدوارم تمام مردم احترام متقابل را درک کنند و به این درک برسند که احترام به انسان ها از ضروریات زندگی هر شخصی می باشد”.

Barlog می گوید امیدوار است که تصمیم گیرندگان به اندازه کافی به کارمندان احترام بگذارند و یاد روز های سخت و تلاش های بی شائبه آن ها نیز باشند.

به گفته Cory Barlog 

Cory Barlog در ادامه بیان کرد: “شنیدن خبر تعطیلی یک استودیوی دیگر واقعا دردناک است. از آثار Telltale مثل The Walking Dead و The Wolf Among Us خیلی لذت می‌ بردم. استودیو Santa Monica در قسمت‌ های زیادی نیازمند نیروی جدید است و دوست داریم با ما در ارتباط باشد”.

لطفا نظرات خود را درباره این مقاله به صورت دیدگاه برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 6 =