کنسول ps4 برای مدتی از دسترس خارج شد.

سرورهای PSN شرکت سونی برای مدتی از کار افتاد و بسیاری از کاربران قادر به بازی آنلاین با کنسول ps4 نبودند و برخی دسترسی به خدمات مربوط به شبکه آنلاین سونی را نداشتند. کمپانی سونی در صفحه شخصی خود بیان کرد که برخی از خدمات دارای مشکلات فنی شده اند. PlayStation Video ،PlayStation Now ،PlayStation Music ،PlayStation Store در دسترس نیستند.

شما ممکن است دچار مشکلاتی هنگام ورود به سیستم یا ایجاد یک حساب کاربری در PSN باشید ولی به زودی این مشکلات حل خواهند شد.

سونی اعلام کرد:

هم اکنون تیم سونی در حال بررسی و رفع ایرادات است. مهندسان ما در حال تلاش برای حل این مشکل در اسرع وقت هستند و ما از صبر و شکیبایی شما سپاس گذاریم.

به نظر می رسد مسائل نسبتا گسترده بوده و یک جستجوی سریع در توییتر نشان می دهد که کاربران متعدد در شبکه های اجتماعی خطاهایی را گزارش داده اند. صفحه پشتیبانی ایالات متحده بیان می کند که سونی آگاه است که برخی از کاربران دچار مشکل در ورود به PSN هستند.

در این ماه این بار دوم است که کنسول ps4 سونی دچار مشکل شده است. در تاریخ 13 جولای (بیست و دوم تیر) سونی تایید کرد که سرورهای PSN دچار مشکلاتی شده به طوری که دریافت بازی آنلاین را تحت تاثیر قرار داده است.

بروز مشکل در کنسول ps4 بر روند ورود به سیستم برای بسیاری از بازیکنان PS4 تأثیر می گذارد.

توییتر رسمی Fortnite اعلام کرد که این بازی در کنسول ps4 دچار مشکلاتی شده است. بدون تردید بسیاری از بازیکنانی که در تلاش برای انجام چالش های این بازی در اسرع وقت بوده اند ناراحت شده اند. این مشکل حتی برای بازیکنان Overwatch نیز رخ داده و آن ها را نیز بسیار ناراحت کرده است.

ضمن تشکر و قدردانی فراوان از همراهی شما عزیزان. امیدوارم نکات یاد شده در این مقاله تاثیر خوبی برای شما به همراه آورد. لطفا نظرات خود را برای من، گروه crocogame در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 6 =