بازی Overwatch به همراه Halloween Terror در هفته آینده می آید. کمپانی Blizzard برخی از پوسته های جدید و وحشیانه را که ما می توانیم انتظار داشته باشیم، به هنگام به روز رسانی وارد می نماید. ابتدا Doomfist به عنوان یک Swamp Monster به نمایش گذاشته شد و هم اکنون Moira در حال ورود است.

چندی پیش زمزمه ای از شرکت سازنده به گوش رسید که پوسته اسرار آمیز Banshee Moira و زره پر زرق و برق Enchanted  برای هالووین عرضه خواهد شد. همانطور که از نام آن پیداست، این ملکه موشک مورد علاقه و زره جادویی شیطانی ای در بر دارد.

تاکنون پوسته های جدید، بیشتر برای شخصیت های جدید می باشد. این موضوع بسیار منطقی به نظر می رسد زیرا شخصیت های اصلی با پوسته های وحشتناک بار دیگر موجود بوده و هم اکنون برای رویداد هالووین اتفاق نمی افتد. اگر این روند ادامه پیدا کند، ممکن است نگاه جدیدی به سمت Brigitte و Wrecking Ball ببینیم زیرا هر دوی آنها برای جشن های هالووین تازه هستند.

Halloween Terror در تاریخ 9 اکتبر (17 مهر 97) آغاز می شود. این شرکت در حال حاضر برنامه های دقیق خود را تحت عنوان (mummy) نگه می دارد اما ما می دانیم که آن را به طور کلی از پوسته های جدید برای جمع آوری و یا خرید اعتبار به ارمغان می آورد. کمپانی Blizzard معمولا پوسته های قدیمی را از رویدادهای سال های گذشته در لیست فروش نیز قرار می دهد.

رویداد سالانه و همچنین داستان Junkenstein’s Revenge، حالت ویژه PvE را ادامه خواهد داد. در سال 2016 The Alchemist (Ana), the Gunslinger (McCree), the Archer (Hanzo), and the Soldier (Solder 76) و در سال 2017 The Countess (Widowmaker), the Swordsman (Genji), the Monk (Zenyatta), and the Viking (Torbjorn).

این اتفاق ممکن است هر ساله رخ دهد و تا مدت ها ادامه یابد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی Overwatch با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Overwatch برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی دست دوم و کارکرده Overwatch برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − پانزده =